Показати скорочений опис матеріалу
Професійне зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах
dc.contributor.author | Петрова, Валентина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-15T15:43:48Z | |
dc.date.available | 2025-01-15T15:43:48Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Петрова В. Професійне зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах: кваліфікаційна робота. Тернопіль, 2024. 90 р. | uk |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/18167 | |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню проблеми професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в освітньому середовищі медичних коледжів. У роботі з’ясовано стан дослідженості проблеми професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в освітньому середовищі медичних коледжів в науковій літературі, окреслено сутнісні характеристики поняття «професійне зростання» майбутніх фахівців сестринської справи, визначено мету, завдання та принципи професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичному коледжі, а також розглянуто освітнє середовище медичного коледжу як чинник професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи. Розроблено методику педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах та Програму її реалізації. Практична реалізація та перевірка ефективності методики педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах проходила в межах експериментальної роботи у три етапи. Матеріали, отримані під час проведеної роботи, вказують на те, що зміст педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах має забезпечувати умови для конструювання усвідомленого проєкту свого професійного майбутнього, сприяти активізації їхньої діяльності та професійної комунікації у процесі підготовки в медичному коледжі, становленню усвідомленого досвіду сестринської практики. Весь цикл реалізації Програми розрахований на 1,5 місяці (по 2 заняття на тиждень) з середньою тривалістю кожного заняття 1 година 30 хвилин (в межах позааудиторної діяльності). Зміст розробленої Програми будувався з опорою на деякі психологічні механізми професійного зростання і складався з трьох блоків (інформаційно-пізнавального, емоційно-афективного, поведінкового), та позааудиторних практичних занять, що проводилися у формі тренінгу. У межах діагностики отримано дані, що свідчать про ефективність застосування методики педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах. Математичний аналіз цих даних дозволив констатувати в студентів ЕГ підвищення рівнів готовності до професійного зростання в медичному коледжі порівняно з майбутніми фахівцями сестринської справи КГ. Використання результатів дослідження допоможе цілеспрямованіше здійснювати педагогічний супровід професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи різних груп. | uk |
dc.publisher | Тернопіль | uk |
dc.subject | фахівці сестринської справи | uk |
dc.subject | професійне зростання | uk |
dc.subject | становлення | uk |
dc.subject | розвивальний потенціал | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | медичні коледжі | uk |
dc.title | Професійне зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах | uk |
dc.title.alternative | кваліфікаційна робота | uk |
dc.type | Thesis | uk |