Науковий репозитарій Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
    • українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Відкритий науковий архів
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Відкритий науковий архів
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Професійне зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах

Thumbnail
Переглянути
кваліфікаційна робота (314.7Kb)
Дата
2024
Автор
Петрова, Валентина Сергіївна
Метадані
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню проблеми професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в освітньому середовищі медичних коледжів. У роботі з’ясовано стан дослідженості проблеми професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в освітньому середовищі медичних коледжів в науковій літературі, окреслено сутнісні характеристики поняття «професійне зростання» майбутніх фахівців сестринської справи, визначено мету, завдання та принципи професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичному коледжі, а також розглянуто освітнє середовище медичного коледжу як чинник професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи. Розроблено методику педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах та Програму її реалізації. Практична реалізація та перевірка ефективності методики педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах проходила в межах експериментальної роботи у три етапи. Матеріали, отримані під час проведеної роботи, вказують на те, що зміст педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах має забезпечувати умови для конструювання усвідомленого проєкту свого професійного майбутнього, сприяти активізації їхньої діяльності та професійної комунікації у процесі підготовки в медичному коледжі, становленню усвідомленого досвіду сестринської практики. Весь цикл реалізації Програми розрахований на 1,5 місяці (по 2 заняття на тиждень) з середньою тривалістю кожного заняття 1 година 30 хвилин (в межах позааудиторної діяльності). Зміст розробленої Програми будувався з опорою на деякі психологічні механізми професійного зростання і складався з трьох блоків (інформаційно-пізнавального, емоційно-афективного, поведінкового), та позааудиторних практичних занять, що проводилися у формі тренінгу. У межах діагностики отримано дані, що свідчать про ефективність застосування методики педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах. Математичний аналіз цих даних дозволив констатувати в студентів ЕГ підвищення рівнів готовності до професійного зростання в медичному коледжі порівняно з майбутніми фахівцями сестринської справи КГ. Використання результатів дослідження допоможе цілеспрямованіше здійснювати педагогічний супровід професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи різних груп.
URI
https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/18167
Колекції
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство [113]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV