Показати скорочений опис матеріалу
ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК НЕВІД’ЄМНОЇ СКЛАДОВОЇ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ
dc.contributor.author | Дрогомирецька, Надія Романівна | |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T09:04:29Z | |
dc.date.available | 2023-06-28T09:04:29Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Дрогомирецька НР. ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК НЕВІД’ЄМНОЇ СКЛАДОВОЇ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ [кваліфікаційна робота]. Тернопіль: Терноільський національний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України; 2023. 64 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/17728 | |
dc.description.abstract | Дана магістерська робота присвячена дослідженню та аналізу феномену емоційного інтелекту як важливої та невід'ємної частини медсестринської практики. У роботі проведено аналіз поняття «емоційний інтелект», його складових, похідних, історичний та соціальний контекст, а також тісно пов’язаних з ним понять «соціального інтелекту», «емпатії», «емоційної компетентності», та їх роль у сучасній медсестринській практиці. Дослідження комплексно розглядає феномен емоційного інтелекту в контексті медсестринства. Проаналізовано та викладено загальні концепції підходу до вивчення емоційного інтелекту, та їх інтерпретацій, зокрема в площині процесів практичної діяльності медичного та медсестринського персоналу. Зроблено аналіз історичного та соціального контексту емоційного інтелекту та його похідних, таких як: "соціальний інтелект", "емпатія", "емоційна компетентність". Розкрито основні напрямки співвідношення структури емоційного інтелекту та його функцій у медсестринстві. В науковій роботі також проведено аналіз як історичних так і сучасних вітчизняних та зарубіжних наукових праць та емпіричних досліджень з питань емоційного інтелекту в медичній практиці. Під час підготовки та написання магістерського дослідження, було проведено аналіз, описано методики та підходи до формування емоційного інтелекту у медичних працівників, зокрема у медсестер, які є ключовими у взаємодії з пацієнтами. Розглянуто основні практичні принципи та методики, що застосовуються для створення інструментарію направленого на формування та підвищення рівня емоційного інтелекту в медсестер, зокрема тренінги,семінари, курси тощо. Приклади ключових кейсів, які лягли в основу даної магістерської роботи, систематизовано та узагальнено у формі практичного, тренінгового заняття для підвищення рівня емоційного інтелекту серед медсестер. Матеріали даної магістерської роботи будуть корисними для поглиблення теоретичних та практичних знань в сфері емоційного інтелекту профільними фахівцями, особливо медсестрам, медичним працівникам, психологам, та іншим фахівцям, чия діяльність пов’язана з роботою в галузі медицини, догляду за хворими та емоційного інтелекту. Також матеріали можуть бути корисним для слухачів профільних дисциплін та для викладачів при підготовці необхідних матеріалів; підвищенні кваліфікації дотичних до цієї сфери фахівців та медпрацівників; студентів медичних закладів всіх рівнів акредитації. У цілому, дана магістерська робота розглядає актуальне питання розвитку емоційного інтелекту у медсестер як ключової складової медичної практики, та пропонує шляхи та методики для досягнення цієї мети . | uk |
dc.publisher | Тернопіль | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | медсестринство | uk |
dc.subject | емоційна компетентність | uk |
dc.subject | емпатія | uk |
dc.subject | тренінг | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК НЕВІД’ЄМНОЇ СКЛАДОВОЇ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ | uk |
dc.title.alternative | Кваліфікаційна робота | uk |
dc.type | Thesis | uk |