Науковий репозитарій Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
    • українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Відкритий науковий архів
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Відкритий науковий архів
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК НЕВІД’ЄМНОЇ СКЛАДОВОЇ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ

Thumbnail
Переглянути
кваліфікаційна робота (533.5Kb)
Дата
2023
Автор
Дрогомирецька, Надія Романівна
Метадані
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Дана магістерська робота присвячена дослідженню та аналізу феномену емоційного інтелекту як важливої та невід'ємної частини медсестринської практики. У роботі проведено аналіз поняття «емоційний інтелект», його складових, похідних, історичний та соціальний контекст, а також тісно пов’язаних з ним понять «соціального інтелекту», «емпатії», «емоційної компетентності», та їх роль у сучасній медсестринській практиці. Дослідження комплексно розглядає феномен емоційного інтелекту в контексті медсестринства. Проаналізовано та викладено загальні концепції підходу до вивчення емоційного інтелекту, та їх інтерпретацій, зокрема в площині процесів практичної діяльності медичного та медсестринського персоналу. Зроблено аналіз історичного та соціального контексту емоційного інтелекту та його похідних, таких як: "соціальний інтелект", "емпатія", "емоційна компетентність". Розкрито основні напрямки співвідношення структури емоційного інтелекту та його функцій у медсестринстві. В науковій роботі також проведено аналіз як історичних так і сучасних вітчизняних та зарубіжних наукових праць та емпіричних досліджень з питань емоційного інтелекту в медичній практиці. Під час підготовки та написання магістерського дослідження, було проведено аналіз, описано методики та підходи до формування емоційного інтелекту у медичних працівників, зокрема у медсестер, які є ключовими у взаємодії з пацієнтами. Розглянуто основні практичні принципи та методики, що застосовуються для створення інструментарію направленого на формування та підвищення рівня емоційного інтелекту в медсестер, зокрема тренінги,семінари, курси тощо. Приклади ключових кейсів, які лягли в основу даної магістерської роботи, систематизовано та узагальнено у формі практичного, тренінгового заняття для підвищення рівня емоційного інтелекту серед медсестер. Матеріали даної магістерської роботи будуть корисними для поглиблення теоретичних та практичних знань в сфері емоційного інтелекту профільними фахівцями, особливо медсестрам, медичним працівникам, психологам, та іншим фахівцям, чия діяльність пов’язана з роботою в галузі медицини, догляду за хворими та емоційного інтелекту. Також матеріали можуть бути корисним для слухачів профільних дисциплін та для викладачів при підготовці необхідних матеріалів; підвищенні кваліфікації дотичних до цієї сфери фахівців та медпрацівників; студентів медичних закладів всіх рівнів акредитації. У цілому, дана магістерська робота розглядає актуальне питання розвитку емоційного інтелекту у медсестер як ключової складової медичної практики, та пропонує шляхи та методики для досягнення цієї мети .
URI
https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/17728
Колекції
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство [79]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV