Scientific Repository of I.Horbachevsky Ternopil National Medical University
    • українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Відкритий науковий архів
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Відкритий науковий архів
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК НЕВІД’ЄМНОЇ СКЛАДОВОЇ МЕДСЕСТРИНСЬКОЇ ПРАКТИКИ

Thumbnail
View/Open
кваліфікаційна робота (533.5Kb)
Date
2023
Author
Дрогомирецька, Надія Романівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Дана магістерська робота присвячена дослідженню та аналізу феномену емоційного інтелекту як важливої та невід'ємної частини медсестринської практики. У роботі проведено аналіз поняття «емоційний інтелект», його складових, похідних, історичний та соціальний контекст, а також тісно пов’язаних з ним понять «соціального інтелекту», «емпатії», «емоційної компетентності», та їх роль у сучасній медсестринській практиці. Дослідження комплексно розглядає феномен емоційного інтелекту в контексті медсестринства. Проаналізовано та викладено загальні концепції підходу до вивчення емоційного інтелекту, та їх інтерпретацій, зокрема в площині процесів практичної діяльності медичного та медсестринського персоналу. Зроблено аналіз історичного та соціального контексту емоційного інтелекту та його похідних, таких як: "соціальний інтелект", "емпатія", "емоційна компетентність". Розкрито основні напрямки співвідношення структури емоційного інтелекту та його функцій у медсестринстві. В науковій роботі також проведено аналіз як історичних так і сучасних вітчизняних та зарубіжних наукових праць та емпіричних досліджень з питань емоційного інтелекту в медичній практиці. Під час підготовки та написання магістерського дослідження, було проведено аналіз, описано методики та підходи до формування емоційного інтелекту у медичних працівників, зокрема у медсестер, які є ключовими у взаємодії з пацієнтами. Розглянуто основні практичні принципи та методики, що застосовуються для створення інструментарію направленого на формування та підвищення рівня емоційного інтелекту в медсестер, зокрема тренінги,семінари, курси тощо. Приклади ключових кейсів, які лягли в основу даної магістерської роботи, систематизовано та узагальнено у формі практичного, тренінгового заняття для підвищення рівня емоційного інтелекту серед медсестер. Матеріали даної магістерської роботи будуть корисними для поглиблення теоретичних та практичних знань в сфері емоційного інтелекту профільними фахівцями, особливо медсестрам, медичним працівникам, психологам, та іншим фахівцям, чия діяльність пов’язана з роботою в галузі медицини, догляду за хворими та емоційного інтелекту. Також матеріали можуть бути корисним для слухачів профільних дисциплін та для викладачів при підготовці необхідних матеріалів; підвищенні кваліфікації дотичних до цієї сфери фахівців та медпрацівників; студентів медичних закладів всіх рівнів акредитації. У цілому, дана магістерська робота розглядає актуальне питання розвитку емоційного інтелекту у медсестер як ключової складової медичної практики, та пропонує шляхи та методики для досягнення цієї мети .
URI
https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/17728
Collections
  • Кваліфікаційні роботи. Спеціальність 223 Медсестринство [79]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV