Показати скорочений опис матеріалу

ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЦИНИ

dc.creatorMelnychuk, І. М.
dc.date2020-06-03
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:48Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:48Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11155
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11155
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15351
dc.descriptionThe article deals with the actuality of creating interactive educational environment in vocational training of future specialists of medical field. The interactive study is considered in a context of pedagogical dialogue and cooperation. It has been generalized that interactive learning dialogue gives an opportunity for lecturers to establish the level of understanding theoretical material by future specialists, to identify the formation of students’ abilities and skills. Students can explain the essence, specific, direction and purpose of performing certain professional actions that is of particular importance in the vocational training of future medical specialists. The use of interactions in medical institutions of higher education contributes to the creation of interactive learning environment and is directed to stimulation of mental, emotional, social activity and independence in the practical activities of students. The main features of interactive learning environment have been specified: high level of communication intensity of its participants; dynamic and variety of types, forms and methods of communicative interaction; purposeful reflection of lecturers and students of their actions and organized interaction. It has been generalized that interactive technologies are technologies of cooperation of the subjects of pedagogical interaction. Therefore, interactive learning is considered a pedagogical process, which is a set of regular, consistent active interactions between a lecturer and students in order to develop them. Such as development is internal, personal process, which is, first of all, regulated by the student (self-development), the main function of the lecturer, in the process of interactive learning, is creating optimal conditions for student’s self-development, development of his/her individuality, subjectivity and adjustment of this process. The basis of interactive learning is dialogue interrelations. Dialogue in the interactive learning is considered as communicative process of real or imaginary partners, during which information is exchanged, identifying points of view, meaningful positions, value orientations and personal meanings of the participants of interactive cooperation are revealed.en-US
dc.descriptionУ статті аргументовано актуальність створення інтерактивного навчального середовища у професійній підготовці майбутніх фахівців медичної галузі. Інтерактивне навчання розглядається в контексті педагогіки діалогу та співробітництва. Узагальнено, що діалогічність інтерактивного навчання дає змогу викладачам встановити рівень розуміння майбутніми фахівцями теоретичного матеріалу, виявити сформованість умінь і навичок студентів. Студенти можуть пояснити сутність, специфіку, спрямованість і мету виконання окремих професійних дій, що набуває особливої значущості в професійній підготовці майбутніх фахівців медичної сфери.  Використання інтеракцій у медичних закладах вищої освіти сприяє створенню інтерактивного навчального середовища і спрямовується на стимулювання розумової, емоційної, соціальної активності та самостійності в практичній діяльності студентів. Конкретизовано основні ознаки інтерактивного навчального середовища, такі, як: високий рівень інтенсивності спілкування його учасників; динаміка та різноманітність видів, форм і прийомів комунікативної взаємодії; цілеспрямована рефлексія викла­дачів і студентів своїх дій та організованої взаємодії. Узагальнено, що інтерактивні технології є технологіями співпраці суб’єктів педагогічної взаємодії. Відтак інтерактивне навчання розглядається як педагогічний процес, що є сукупністю закономірних, послідовних активних взаємодій викладача і студентів з метою їх розвитку. Оскільки розвиток є процесом внутрішнім, особистісним, що регулюється перш за все самим студентом (саморозвиток), основною функцією викладача в процесі інтерактивного навчання є створення оптимальних умов для саморозвитку студента, розвитку його індивідуальності, суб’єктності та корегування цього процесу. Основою інтерактивного навчання є діалогові взаємини. Діалог в інтерактивному навчанні розглядається як комунікативний процес реальних або уявних партнерів, у ході якого відбувається обмін інформацією, виявлення точок зору, смислових позицій, ціннісних орієнтацій та особистісних смислів учасників інтерактивної взаємодії.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11155/10622
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 87-91en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 87-91uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectinteractive learningen-US
dc.subjecthigher educationen-US
dc.subjectmedical field specialistsen-US
dc.subjectlectureren-US
dc.subjecteducationen-US
dc.subjectdialogueen-US
dc.subjectinteractionsen-US
dc.subjectінтерактивне навчанняuk-UA
dc.subjectвища школаuk-UA
dc.subjectфахівці медичної галузіuk-UA
dc.subjectвикладачіuk-UA
dc.subjectосвітаuk-UA
dc.subjectдіалогuk-UA
dc.subjectінтеракціїuk-UA
dc.titlePECULIARITIES OF CREATING INTERACTIVE EDUCATIONAL ENVIRONMENT IN VOCATIONAL TRAINING OF FUTURE MEDICAL SPECIALISTSen-US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЦИНИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу