Показати скорочений опис матеріалу

МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ МЕДИЦИНИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

dc.creatorHumeniuk, V. V.
dc.date2020-06-02
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:46Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:46Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11146
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11146
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15344
dc.descriptionRequirements of society to the level of training of future masters of medicine for pedagogical activity, able to improve the educational process on the basis of modern technologies, techniques and means of training in the conditions of dynamic transition from theoretical training to independent professional activity, emphasize attention on the revision of the goals, content of the educational process in institutions of higher education on preparation of masters of medicine for pedagogical activity, especially on methodology of development of experience of pedagogical activity at all stages of education. An important aspect of the process of forming the readiness of future masters of medicine for pedagogical activity in the conditions of institutions of higher medical education – is the choice of a set of methodological approaches and their corresponding principles, that influence on the choice of methods and means of training, the construction of a holistic process of vocational training. Considering the formation of readiness for pedagogical activity as a complex and multidimensional process, a full study of which cannot be carried out from one position, it is necessary to respond to axiological, systemic, competent synergetic, active and cultural approaches. Having researched the problem of a high-quality preparation of future masters of medicine for successful independent pedagogical activity, it was summarized that this process will become more effective conditioning that the professional formation of future masters of medicine will occur as a result of their internal movement on the basis of reflection, self-analysis of their own pedagogical activity and the development of internal motivation for self-improvement and gaining pedagogical experience. This, at the same time, necessitates the improvement of the process of theoretical preparation of future masters of medicine, in particular the introduction of technologies of the activity type, aimed at the development of personal and professional qualities of future teachers in institutions of higher medical education.en-US
dc.descriptionВимоги суспільства до рівня підготовки майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності, здатних вдосконалювати освітній процес на основі сучасних технологій, прийомів і засобів навчання в умовах динамічного переходу від теоретичного навчання до самостійної професійної діяльності, акцентують увагу на перегляді цілей, змісту освітнього процесу в закладах вищої педагогічної освіти з підготовки магістрів медицини до педагогічної діяльності, особливо на методології розвитку досвіду педагогічної діяльності на всіх етапах навчання. Важливим аспектом процесу формування готовності майбутніх магістрів медицини до педагогічної діяльності в умовах закладів вищої медичної освіти є вибір сукупності методологічних підходів і відповідних їм принципів, що впливають на вибір способів і засобів навчання, побудову цілісного процесу професійної підготовки. Розглядаючи формування готовності до педагогічної діяльності як складний і багатоаспектний процес, повноцінне вивчення якого не може здійснюватися з однієї позиції, необхідним є звернення до аксіологічного, системного, компетентнісного, синергетичного, діяльнісного та культурологічного підходів. Вивчивши проблему високоякісної підготовки майбутніх магістрів медицини до успішної самостійної педагогічної діяльності, узагальнили, що цей процес стане ефективнішим за умови, якщо професійне становлення майбутніх магістрів медицини буде відбуватися як результат їхнього внутрішнього руху на основі рефлексії, самоаналізу власної педагогічної діяльності та розвитку внутрішньої мотивації до самовдосконалення і набуття педагогічного досвіду. Це, водночас, зумовлює необхідність удосконалення процесу теоретичної підготовки майбутніх магістрів медицини, зокрема впровадження технологій діяльнісного типу, спрямованих на розвиток особистісних і професійних якостей майбутніх викладачів у закладах вищої медичної освіти.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11146/10615
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 50-55en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 50-55uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectreadiness for pedagogical activityen-US
dc.subjectfuture masters of medicineen-US
dc.subjectmethodological approachesen-US
dc.subjectvocational training in institutions of higher medical educationen-US
dc.subjectготовність до педагогічної діяльностіuk-UA
dc.subjectмайбутні магістри медициниuk-UA
dc.subjectметодологічні підходиuk-UA
dc.subjectпрофесійна підготовка в закладах вищої медичної освітиuk-UA
dc.titleMETHODOLOGICAL PRINCIPLES OF FORMATION OF READINESS OF FUTURE MASTERS OF MEDICINE FOR PEDAGOGICAL ACTIVITIESen-US
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ МЕДИЦИНИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу