Показати скорочений опис матеріалу

ЗНАЧИМІСТЬ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОГУМАНІТАРНИХ ПРОФЕСІЙ

dc.creatorRebukha, L. Z.
dc.creatorRambu, Nicolae
dc.date2020-06-03
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:45Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:45Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11013
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11013
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15337
dc.descriptionThe problem of formation of intercultural competence in future specialists of socio-humanitarian sphere in higher education institutions is actualized in the article. The review of modern scientific approaches to the definition of the term “intercultural competence” is made. Intercultural competence is attributed to the group of leading competences of both the personality and professional competences of the future specialist of socio-humanitarian professions. The content of intercultural competence with personal, informational and activity components is presented; its structural components including general cultural and cultural-specific knowledge, professionally-oriented skills and abilities, intercultural psychological perception, personal reflection and ways of subjective interaction have been identified and characterized. The levels and stages of personal growth of students towards the formation of a multicultural personality are revealed. The intercultural competence of the future specialist is presented as an integrative quality, which ensures his/her readiness for professional activity in the conditions of ethno-cultural diversity of the modern society. The importance of using cultural-directed socio-psychological training for the formation of intercultural competence in groups of students of other cultures, which consistently produces motivation and knowledge and enables their practical application in the students group in interaction with representatives of other cultures; contributes to the resolution of conflicts arising from ethnic diversity; generates positive-personal reflective processes to gain experience of professional interaction with representatives of other cultures; projects his/her own experience in the following situations of future professional activity, are described in the article. The criteria of forming (motivational, cognitive, activity, reflexive) professional intercultural competence of specialists in the process of using training technologies are described.en-US
dc.descriptionУ статті актуалізовано проблему формування міжкультурної компетентності у майбутніх фахівців соціогуманітарної сфери в закладах вищої освіти. Зроблено огляд сучасних наукових підходів до визначення поняття «міжкультурна компетентність». Віднесено міжкультурну компетентність до групи провідних компетентностей як особистості, так і професійних компетентностей майбутнього фахівця соціогуманітарних професій. Подано змістове наповнення міжкультурної компетентності із особистісними, інформаційними та діяльнісними складовими; встановлено та схарактеризовано її структурні компоненти, до яких віднесено загальнокультурні і культурно-специфічні знання, професійно-спрямовані вміння і навички, міжкультурне психологічне сприйняття, особистісну рефлексію та способи суб’єктного взаємодіяння. Розкрито рівні та етапи особистісного зростання студентів у напрямі формування мультикультурної особистості. Міжкультурну компетентність майбутнього фахівця представлено як інтегративну якість, котра забезпечує його готовність до професійної діяльності в умовах етнокультурної розмаїтості сучасного соціуму. У статті описано важливість використання загальнокультурного соціально-психологічного тренінгу для формування міжкультурної компетентності в інокультурних студентських групах, що послідовно продукує  мотивацію і знання та уможливлює їхнє практичне застосування у студентській групі під час взаємодії з представниками інших культур; сприяє розв’язанню конфліктних ситуацій, що виникають на ґрунті етнічної різноманітності; генерує позитивно-особистісні рефлексивні процеси щодо отримання досвіду професійної взаємодії з представниками інших культур; проектує власний досвід у наступні ситуації майбутньої професійної діяльності. Описано критерії сформованості (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний) професійної міжкультурної компетентності фахівців у процесі використання тренінгових технологій.  uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11013/10628
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 122-126en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 122-126uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectintercultural competenceen-US
dc.subjectfuture specialistsen-US
dc.subjectsocio-psychological trainingen-US
dc.subjectmulticultural groupen-US
dc.subjectміжкультурна компетентністьuk-UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk-UA
dc.subjectзагальнокультурний соціально-психологічний тренінгuk-UA
dc.subjectполікультурна групаuk-UA
dc.titleTHE IMPORTANCE OF TRAINING TECHNOLOGIES IN THE FORMATION OF INTERCULTURAL COMPETENCE OF FUTURE SOCIO-HUMANITARIAN PROFESSIONSen-US
dc.titleЗНАЧИМІСТЬ ТРЕНІНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІОГУМАНІТАРНИХ ПРОФЕСІЙuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу