Показати скорочений опис матеріалу

Методика викладання змістового модуля 2 «Поверхневі та глибокі абсцеси та флегмони щелепно-лицевої ділянки» студента ІІІ курсу стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету

dc.creatorTryfanenko, S. I.
dc.date2016-05-10
dc.date.accessioned2020-02-26T12:50:27Z
dc.date.available2020-02-26T12:50:27Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/kl-stomat/article/view/6273
dc.identifier10.11603/2311-9624.2015.2.6273
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15259
dc.descriptionThe working educational program of the subject “Surgical dentistry” for the 3rd year students of the department of stomatology of Bukovyna State Medical University (BSMU) includes the chapter “The inflammatory process of the jaw-facial area”. During their practical classes students study the odontogenic and nonodontogenic abscesses and phlegmons, which are frequent in the structure of the stomatological diseases. Taking into account the fact that the jaw-facial area has in its structure a prominent number of the cell range where the inflammatory processes locate, and students face some difficulties in studying them. As a rule, students often make mistakes while writing tests, often make mistakes while describing the clinic anatomy of one or another anatomical area. That is why there appears a necessity of creative methods of the educational material explanation for a better understanding and learning by the students.en-US
dc.descriptionРобоча навчальна програма з дисципліни «Хірургічна стоматологія» для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університету (БДМУ) включає в себе розділ «Запальні процеси щелепно-лицевої ділянки». На практичних заняттях студенти вивчають одонтогенні та неодонтогенні абсцеси та флегмони, які часто зустрічаються в структурі стоматологічних захворювань. Зважаючи на те, що щелепно-лицева ділянка містить у своєму складі значну кількість клітковинних просторів, де і локалізуються запальні процеси, у студентів виникають певні труднощі в їхньому вивченні. Як правило, студенти при написанні контрольних робіт часто допускають помилки при описанні клінічної анатомії тої чи іншої анатомічної ділянки. Саме тому виникає необхідність креативних методик пояснення навчального матеріалу для його кращого сприйняття та засвоєння студентами.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевськогоen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/kl-stomat/article/view/6273/5747
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Клінічна стоматологіяuk-UA
dc.sourceClinical Dentistry; No. 2 (2015)en-US
dc.sourceКлінічна стоматологія; № 2 (2015)ru-RU
dc.sourceКлінічна стоматологія; № 2 (2015)uk-UA
dc.source2415-3036
dc.source2311-9624
dc.source10.11603/2311-9624.2015.2
dc.titleMethods of teaching of Module 2 "Surface and deep abscesses and phlegmons of the maxillofacial area" of 3rd year student of dental faculty of Bukovyna State Medical Universityen-US
dc.titleМетодика викладання змістового модуля 2 «Поверхневі та глибокі абсцеси та флегмони щелепно-лицевої ділянки» студента ІІІ курсу стоматологічного факультету Буковинського державного медичного університетуuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу