Показати скорочений опис матеріалу

ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ США

dc.creatorMukan, N. V.
dc.creatorBlavt, O. Z.
dc.date2020-02-15
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10873
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.4.10873
dc.descriptionThe article analyses the research papers by American scientists of the XX – early XI centuries concerning problems of development of medical education in the USA. The necessity to systematize pedagogical information in order to summarize existing theoretical experience in the context of medical education has been proved. A large-scale analytical study of medical education in the United States and Canada, called the Flexner Report, resulting in fundamental reforms in American medical education, have been analysed. The modern scientific researches aimed at improvement of system of future doctors’ training in the USA have been discussed. On the basis of the analysed works, the conclusions about the vector of modern pedagogical science in the USA in the context of medical education have been made. It has been established that the main issues addressed in basic pedagogical studies of American medical education are the problems of quality of specialists’ training, who are competitive in the labour market, introduction of more advanced standards of doctors’ training, mechanisms of assessment of quality of medical education.en-US
dc.descriptionУ статті проаналізовано праці американських науковців ХХ – початку ХХІ ст., які стосуються проблем розвитку медичної освіти в США. Доведено необхідність систематизації педагогічної інформації для узагальнення наявного теоретичного досвіду в контексті медичної освіти. Узагальнено положення масштабного аналітичного дослідження медичної освіти в США та Канаді, яке отримало назву Звіту Флекснера і стало підґрунтям докорінних реформ американської медичної освіти. Проаналізовано сучасні наукові дослідження, спрямовані на вдосконалення системи підготовки лікарів у США. На основі проаналізованих праць зроблено висновки про вектор сучасної педагогічної науки в США в контексті медичної освіти. Встановлено, що до основних питань, які розглянуто у фундаментальних педагогічних дослідженнях американської медичної освіти, належать проблеми якості підготовки фахівців, конкурентоспроможних на ринку праці, впровадження більш досконалих стандартів навчання лікарів, механізми оцінки якості медичної освіти.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10873/10388
dc.sourceMedical Education; No. 4 (2019); 140-143en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2019); 140-143uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.4
dc.subjectmedical educationen-US
dc.subjectUSAen-US
dc.subjectA. Flexneren-US
dc.subjectmedical schoolen-US
dc.subjectмедична освітаuk-UA
dc.subjectСШАuk-UA
dc.subjectА. Флекснерuk-UA
dc.subjectмедична школаuk-UA
dc.titleHISTORICAL AND PEDAGOGICAL BACKGROUND OF DOCTORS’ PROFESSIONAL TRAINING AT THE UNIVERSITIES IN THE USAen-US
dc.titleІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ СШАuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу