Показати скорочений опис матеріалу

ДІАГНОСТИКА РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ

dc.creatorLukash, Y. M.
dc.date2019-05-06
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:29Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:29Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10098
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.1.10098
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11878
dc.descriptionМета роботи – дослідити результати діагностики рівня формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Основна частина. Наведено критерії та показники, які використовуються для підтвердження результатів. Визначення критеріїв і показників формування професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів дозволило диференціювати три рівні її формування: високий, середній і низький. Для участі в діагностичній роботі були обрані контрольні групи (КГ – 232 студенти) та експериментальні (ЕГ – 224 студенти) групи студентів. Висновки. Результати дослідження показали недостатній рівень професійної та комунікативної компетенції майбутніх лікарів. Тому варто зосередити зусилля на вдосконаленні таких показників формування професійної та комунікативної компетентності майбутніх лікарів, які сприяють підвищенню ефективності професійного й комунікативного процесу взаємодії.en-US
dc.descriptionThe aim of the work – to investigate the results of the diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors. The main body. The criteria and indices, which are used to validate the results, are outlined. Defining the criteria and indices of the formation of professional and communicative competence of future doctors made it possible to differentiate three levels of its formation: high, average and low. The control (CG – 232 students) and experimental (EG – 224 students) groups of students were selected for the participating in the diagnostic work. Conclusions. The results of the study indicated the insufficient level of professional and communicative competence of future doctors. Therefore, it is worth focusing on the improvement of such indices of the formation of the professional and communicative competence of the future doctors which promote the effectiveness of the professional and communicative process of interaction.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10098/9674
dc.sourceMedical Education; No 1 (2019); 140-147en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2019); 140-147uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.1
dc.subjectcompetenceen-US
dc.subjectprofessional and communicative competenceen-US
dc.subjectfuture doctorsen-US
dc.subjectdiagnosticsen-US
dc.subjectкомпетенціяuk-UA
dc.subjectпрофесійна та комунікативна компетентністьuk-UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk-UA
dc.subjectдіагностикаuk-UA
dc.titleDIAGNOSTICS OF THE LEVEL OF FORMATION OF THE PROFESSIONAL AND COMMUNICATIVE COMPETENCE OF FUTURE DOCTORSen-US
dc.titleДІАГНОСТИКА РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу