Показати скорочений опис матеріалу

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ У ДЕРЖАВНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ “ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ”

dc.creatorKlishch, I. M.
dc.creatorPotikha, N. P.
dc.creatorSaturska, H. S.
dc.creatorKovalyk, O. S.
dc.date2019-05-03
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:27Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:27Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10086
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.1.10086
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11868
dc.descriptionThe aim of the work ‒ to analyze the implementation of a competent approach to the doctors’ of philosophy training for educational and scientific programs in the Ternopil State Medical University and to establish compliance with its requirements of the current legislation of Ukraine. The main body. The Doctors’ of Philosophy training in the licensed specialties Medicine 222, Pharmacy 226, Dentistry 221, Pediatrics of the field of knowledge 228, Health Care 22 and Biology 091 speciality of the field of knowledge Biology 09 is carried out in І. Ноrbachevsky Ternopil State Medical University. Training of specialists of the third (educational-scientific) level of higher education is carried out on the basis of a competency paradigm on the basis of licensed educational and scientific programs and curricula approved by the Academic Council of the University. The definitions of program competencies that must be acquired by doctors of philosophy (integral, general and special) are clearly defined in educational programs. Educational and scientific programs for the preparation of doctors of philosophy include the scientific and educational components and involve the acquisition of four core competencies in accordance with the National Framework of Qualifications: mastering general scientific (philosophical) competencies; acquisition of universal skills of the researcher; obtaining of language competences; obtaining profound knowledge in the speciality on which the graduate student conducts research. Conclusions. The Doctors’ of Philosophy training is carried out in accordance with the current legislation of Ukraine in accordance with developed educational and scientific programs within the limits of licensed specialties on the basis of a competent approach to the organization of the educational process in the Ternopil State Medical University. It contributes to the purposeful formation of the necessary competences of the graduate, their readiness for future successful professional activities, provides a coherent vision of the problem under study on the basis of its structural analysis.en-US
dc.descriptionМета роботи ‒ провести аналіз реалізації компетентнісного підходу до підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами в Тернопільському державному медичному університеті і встановити відповідність його вимогам чинного законодавства України. Основна частина. У ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” проводиться підготовка докторів філософії за ліцензованими спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’я”: 222 “Медицина”, 228 “Педіатрія”, 221 “Стоматологія”, 226 “Фармація” та за спеціальністю 091 “Біологія” галузі знань 09 “Біологія”. Підготовка фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти здійснюється на засадах компетентнісної парадигми за ліцензованими освітньо-науковими програмами та навчальними планами, затвердженими вченою радою університету. В освітньо-наукових програмах чітко окреслені визначення програмних компетентностей, які повинні здобуватися у процесі навчання докторами філософії (інтегральної, загальних та спеціальних). Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії включають у себе наукову та освітню складові і передбачають набуття чотирьох основних компетентностей відповідно до Національної рамки кваліфікацій: оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями; набуття універсальних навичок дослідника; здобуття мовних компетентностей; здобуття глибинних знань зі спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження. Висновки. У Тернопільському державному медичному університеті підготовка докторів філософії здійснюється відповідно до чинного законодавства України відповідно до розроблених освітньо-наукових програм у межах ліцензованих спеціальностей на засадах компетентнісного підходу до організації навчального процесу. Це сприяє цілеспрямованому формуванню необхідних компетенцій випускника, готовності їх до майбутньої успішної професійної діяльності, забезпечує цілісне бачення ними досліджуваної проблеми на основі її структурного аналізу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10086/9660
dc.sourceMedical Education; No 1 (2019); 74-78en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2019); 74-78uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.1
dc.subjectcompetenceen-US
dc.subjectDoctor of Philosophyen-US
dc.subjecteducational-scientific programen-US
dc.subjectscientific worken-US
dc.subjecteducational processen-US
dc.subjectкомпетентностіuk-UA
dc.subjectдоктор філософіїuk-UA
dc.subjectосвітньо-наукова програмаuk-UA
dc.subjectнаукова роботаuk-UA
dc.subjectнавчальний процесuk-UA
dc.titleTHE COMPETENT APPROACH TO DOCTORS’ OF PHILOSOPHY TRAINING IN І. НОRBACHEVSKY TERNOPIL STATE MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ У ДЕРЖАВНОМУ ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ “ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ І. Я. ГОРБАЧЕВСЬКОГО МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ”uk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу