Показати скорочений опис матеріалу

СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН АНГЛОМОВНИМ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

dc.creatorZayikina, Т. S.
dc.creatorRyndina, N. G.
dc.creatorТitova, G. Yu.
dc.date2019-04-19
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:24Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:24Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9558
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.1.9558
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11849
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze the current challenges during teaching of clinical disciplines to English-speaking foreign students and offer the ways to solve them. The main body. It was demonstrated that crucial challenges for the acquisition of medical education by English-speaking foreigners are language barrier, insufficient use of new pedagogical techniques and innovative technologies of distance learning by teachers, a low level of practical skills proficiency. We consider effective ways to overcome these problems by the introduction of a language test for foreign students, by financial encouragement of the teachers with proved high level of language training, creation of the university clinics, and involvement of international online platforms in the studying of basic and clinical disciplines at medical universities. Conclusions. Implementation of the approaches mentioned above will contribute to improving of higher medical education, the formation of a positive image of Ukrainian universities all over the world and definitely allows raising revenues.en-US
dc.descriptionМета роботи – проаналізувати існуючі труднощі при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та розробити можливі шляхи їх вирішення. Основна частина. У статті продемонстровано, що головними проблемами при здобутті медичної освіти англомовними іноземцями на сьогоднішній день залишаються мовний бар’єр, недостатнє володіння викладачами сучасними педагогічними методиками, інноваційними технологіями дистанційного навчання, доволі низький рівень володіння практичними навичками при спілкуванні та проведенні діагностичних процедур хворим. Дієвими шляхами подолання цих проблем ми вважаємо якнайшвидше впровадження єдиного мовного іспиту для студентів-іноземців, фінансове заохочення викладачів з високим рівнем мовної підготовки, розвиток університетських клінік, залучення міжнародних онлайн-платформ з викладання базових та клінічних дисциплін у медичних вишах. Висновки. Імплементація вищезазначених підходів сприятиме підвищенню якості вищої медичної освіти, формуванню позитивного іміджу вітчизняних вишів в очах іноземних абітурієнтів та, безумовно, збільшенню фінансових надходжень.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9558/9656
dc.sourceMedical Education; No 1 (2019); 61-63en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2019); 61-63uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.1
dc.subjectteaching of clinical disciplinesen-US
dc.subjectEnglish-speaking studentsen-US
dc.subjectdistant educationen-US
dc.subjectgeneral language examen-US
dc.subjectonline-platformsen-US
dc.subjectвикладання клінічних дисциплінuk-UA
dc.subjectангломовні студентиuk-UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk-UA
dc.subjectєдиний мовний іспитuk-UA
dc.subjectонлайн-платформиuk-UA
dc.titleCURRENT CHALLENGES DURING THE TEACHING OF CLINICAL DISCIPLINES TO ENGLISH-SPEAKING FOREIGN STUDENTS AND THE WAYS TO SOLVE THEMen-US
dc.titleСУЧАСНІ ВИКЛИКИ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН АНГЛОМОВНИМ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу