Показати скорочений опис матеріалу

АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

dc.creatorKorobchanskyi, V. O.
dc.creatorRezunenko, Yu. K.
dc.creatorHerasymenko, O. I.
dc.creatorKatelevska, N. M.
dc.creatorBohachova, O. S.
dc.date2018-10-05
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:23Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:23Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9397
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9397
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11842
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze formation conditions of study motivation of students of Kharkiv National Medical University (hereinafter the KhNMU); to study methods of formation of students’ learning motivation in studying the discipline of Hygiene and Ecology; to determine peculiarities of the formation of motivation for the students’ educational activity. Particular attention should be paid to the issue of risk factors for the formation of academic motivation of foreign students studying at the KhNMU. The main body. Experimental testing of the conditions for the formation of motivation for cognitive activity among students showed a low level of that parameter in foreign students. Data of study show worse level of mastery of discipline knowledge. The relevant situation is due to the insufficient level of awareness of the acquired knowledge’s significance in further professional activities. The main reasons for this situation are the low level of knowledge of the significance of the knowledge gained during the study of the discipline of Hygiene and Environment in future professional activities; as well as problems during the studies that are associated with a lack of knowledge of the Russian language. Conclusions. Conditions for the formation of educational motivation of foreign students need to improve existing teaching methods, which will increase the level of mastering the discipline of Hygiene and Environment. It is necessary to note that special attention should be paid to the general specificity of foreign students, which requires more attention of teachers to educational and educational activities.en-US
dc.descriptionМета роботи – провести аналіз умов формування мотивації до навчання студентів Харківського національного медичного університету (далі – ХНМУ) з вивченням методичних підходів до її формування. Визначити особливості формування мотивації до навчальної діяльності студентів, які засвоюють дисципліну “Гігієна та екологія”. Окрему увагу  приділити питанню факторів ризику формування навчальної мотивації іноземних студентів, які навчаються в ХНМУ. Основна частина. Експериментальна перевірка умов формування мотивації до пізнавальної діяльності в студентів показала низький рівень сформованості мотивації до пізнавальної діяльності в іноземних студентів, які навчаються російською мовою під час оволодіння знаннями з дисципліни “Гігієна та екологія”. Наслідком цього є нижчий бал поточної успішності студентів, що свідчить про гірший рівень засвоєння знань з дисципліни. Відповідне становище обумовлене недостатнім рівнем усвідомлення значущості набутих знань у подальшій професійній діяльності, а також недостатнім рівнем володіння мовою навчання. Висновки. Умови формування мотивації до пізнавальної діяльності у студентів-іноземців ХНМУ, які навчаються російською мовою, потребують удосконалення традиційних методів формування мотивації до навчання та впровадження новітніх педагогічних методик при вивченні дисципліни “Гігієна та екологія”, що сприятиме зростанню рівня засвоєння навчального матеріалу. Слід зазначити, що окремої уваги потребує загальна специфіка студентів-іноземців, яка вимагає більшої уваги викладачів до навчальних та виховних заходів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9397/9179
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 141-144en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 141-144uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjectmotivationen-US
dc.subjecteducationen-US
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectmedical educationen-US
dc.subjecthigh schoolen-US
dc.subjectпізнавальна мотиваціяuk-UA
dc.subjectнавчанняuk-UA
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectмедична освітаuk-UA
dc.subjectвища школаuk-UA
dc.titleACTUAL QUESTIONS OF FORMATION OF STUDY MOTIVATION IN STUDENTS OF KHARKIV NATIONAL MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleАКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу