Показати скорочений опис матеріалу

ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ МОЛОДШИХ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЗАСОБАМИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ

dc.creatorKornyakova, V. V.
dc.creatorBoyarchuk, O. R.
dc.creatorMochulska, O. M.
dc.date2018-09-11
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:24Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:24Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9114
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.9114
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11806
dc.descriptionThe aim of the work – to study the effectiveness and the informativity of using of test control in assessing the knowledge level, skills and competencies of junior medical specialists during their study. The main body. The article summarizes the experience of the pedagogical team in using various types and methods of applying the test control of knowledge and skills at the stage of postgraduate education of junior medical specialists. Tests are an important part in the system of control of knowledge and skills, and one of the methods of a complex estimation of quality of training of listeners. Testing has significant advantages over other forms of control: involves controlling a large amount of material; requires little time resources for conducting and verifying; relatively simple in the organization, which makes it possible to simplify the control procedure – from its preparation and implementation to review and analysis, as well as to free up time for practical work in the class. The evaluation of professional knowledge and skills of students by testing (applied both as blank and computer) is that way in which the most efficient uses of auditorium time and ensures the efficiency of obtaining speed results. Conclusion. The presented our materials showed that the combination of verification through test control with other methods and techniques contributes to the development of the professional competencies of listeners, activates motivation for knowledge, stimulates self-education, promotes the development of professional competencies of students, which increases competitiveness of junior medical specialists.en-US
dc.descriptionМета роботи – вивчити ефективність та інформативність використання тестового контролю в оцінці рівня знань, умінь і навичок молодших медичних спеціалістів під час навчання. Основна частина. У статті узагальнено досвід роботи педагогічного колективу з використання різних видів і способів застосування тестового контролю знань та вмінь на етапі післядипломної освіти молодших медичних спеціалістів. Тести є важливою складовою частиною в системі контролю знань, умінь і навичок та одним із методів комплексної оцінки якості навчання слухачів. Тестування має суттєві переваги над іншими формами контролю: охоплює контролем великий обсяг матеріалу; потребує невеликих часових ресурсів для проведення та перевірки; порівняно нескладне в організації, що дає змогу спростити саму процедуру контролю – від його підготовки та здійснення до перевірки й аналізу, а також вивільнити час для практичної роботи на занятті. Здійснення оцінки професійних знань та вмінь слухачів шляхом тестування (застосовується як бланкове, так і комп’ютерне) – це спосіб, при якому найбільш ефективно використовується аудиторний час і забезпечується оперативність отримання результатів. Висновок. Представлені нами матеріали показали, що поєднання перевірки засобами тестового контролю з іншими методами й прийомами сприяє розвитку професійних компетенцій слухачів, активізує мотивацію до знань, стимулює самопідготовку, сприяє розвитку професійних компетенцій слухачів, що збільшує конкурентоздатність молодших медичних спеціалістів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/9114/9178
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2018); 136-140en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2018); 136-140uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.4
dc.subjectquality of teachingen-US
dc.subjectpedagogical controlen-US
dc.subjectdidactic testsen-US
dc.subjectpostgraduate educationen-US
dc.subjectcompetitivenessen-US
dc.subjectякість навчанняuk-UA
dc.subjectпедагогічний контрольuk-UA
dc.subjectдидактичні тестиuk-UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk-UA
dc.subjectконкурентоздатністьuk-UA
dc.titleASSESSMENT OF THE QUALITY OF KNOWLEDGE OF JUNIOR MEDICAL SPECIALISTS BY MEANS OF TEST CONTROLen-US
dc.titleОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ МОЛОДШИХ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ ЗАСОБАМИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу