Показати скорочений опис матеріалу

ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ПРОФІЛАКТИКИ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СЕРЕД СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ

dc.creatorZolotarova, Zh. M.
dc.date2018-09-21
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:23Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:23Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8989
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.4.8989
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11803
dc.descriptionThe aim of the work – to substantiate prevention measures for burnout syndrome among medical students.The main body. It has been established that 37.7 % of students had burnout, almost one third of them (27.8 %) had an average level of burnout, 5.2 % had high one, and another 4.8 % had a critical level of burnout.Students with burnout more often than their colleagues without symptoms of this syndrome assessed the relationship in the student environment as conflicting and more rarely indicated that they are loved and are needed in their family (16.8 % vs. 9.6 % and 66.7 % vs. 83.4 %, respectively, р<0.05).It was shown that emotional burnout of medical students is often accompanied by the presence of bad health habits (64.2–75.0 %), irregular and inappropriate nutrition (71.6 %), unsatisfactory psychological (64.2 %) and physical (44.2 %) condition.It was found that students with burnout more often than those without syndrome observed that stress was consistently associated with their lives – 64.2 % vs. 35.7 %, respectively (p <0.001) and, despite the high level of awareness of need for psychological care among such students (73.7 %), only 6.3 % got it and almost half (48.9 %) did not know where to get it.Conclusion. To prevent the emotional burnout among medical students it is necessary to develop a set of measures aimed at creating a favorable educational environment and it is necessary to obtain the possibility of qualified psychotherapeutic care.en-US
dc.descriptionМета роботи – обґрунтувати заходи профілактики синдрому емоційного вигорання у студентів-медиків.Основна частина. Встановлено, що для 37,7 % опитаних студентів був характерний синдром емоційного вигорання, з них майже третина (27,8 %) мала синдром середнього рівня, 5,2 % – високого, і ще 4,8 % – критичного.Студенти з наявністю емоційного вигорання майже удвічі частіше, ніж їх колеги без ознак цього синдрому, оцінювали стосунки у своєму студентському середовищі як конфліктні та значно рідше вказували, що їх люблять і потребують у родині (16,8 % проти 9,6 % та 66,7 % проти 83,4 % відповідно, р<0,05).Показано, що емоційне вигорання у студентів-медиків часто супроводжується наявністю шкідливих звичок (64,2–75,0 %), нерегулярним і нераціональним харчуванням (71,6 %), незадовільним психологічним (64,2 %) та фізичним (44,2 %) станом.Виявлено, що, cтуденти-медики із наявністю вигорання удвічі частіше, порівняно із респондентами без ознак синдрому, вважали, що стреси постійно супроводжують їх життя – 64,2 % проти 35,7 % відповідно (р<0,001) і, попри високий рівень усвідомлення такими студентами потреби в психологічній допомозі (73,7 %), тільки 6,3 % зверталися за нею і практично половина (48,9 %) не знала, де її отримати.Висновок. Для запобігання виникненню та розвитку синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків необхідно на рівні закладу вищої освіти розробити комплекс заходів, спрямованих на формування сприятливого освітнього середовища та можливості отримати при потребі кваліфіковану психотерапевтичну допомогу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8989/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.3
dc.subjectprevention of burnouten-US
dc.subjectmedical students.en-US
dc.subjectпрофілактика синдрому емоційного вигоранняuk-UA
dc.subjectстуденти-медики.uk-UA
dc.titleJUSTIFICATION MEASURES TO PREVENT THE BURNOUT OF MEDICAL STUDENTSen-US
dc.titleОБҐРУНТУВАННЯ ЗАХОДІВ ПРОФІЛАКТИКИ СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ СЕРЕД СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу