Показати скорочений опис матеріалу

ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ОСВІТИ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ДОСВІД ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

dc.creatorZaporozhan, V. М.
dc.creatorUlyanov, V. О.
dc.creatorTarabrin, O. O.
dc.creatorSuslov, О. S.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:22Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:22Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8975
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.2.8975
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11798
dc.descriptionThe aim of the work – to highlight the experience of the Odesa National Medical University in the field of simulation medicine.The main body. In January 2014, on the basis of the Odesa National Medical University, the first in Ukraine Educational-Innovation Center of Practical Training of а Doctor was created on the territory of Ukraine, with the most modern equipment, analogues which do not exist in the country. The training uses techniques such as modeling scenarios of different difficulty levels, hybrid simulation, “standardized patient”, etc. The Center coordinates its work with the world’s leading centers of simulation training technology and rightly claims to be a basic status for improving skills, qualifications and retraining of doctors from all regions of Ukraine.Conclusions. The main task of modern secondary, higher and postgraduate medical education is to create conditions for students to develop a wide range of competences and firmly fixed practical skills without risking harm to the patient. Just these goals set forth a simulation medicine, which has been particularly active in recent years.en-US
dc.descriptionМета роботи – висвітлити досвід Одеського національного медичного університету в галузі симуляційної медицини.Основна частина. В січні 2014 року на базі Одеського національного медичного університету було створено перший на території України Навчально-інноваційний центр практичної підготовки лікаря, з найсучаснішим обладнанням, аналогів якому не існує в країні. В навчанні використовуються такі методики, як моделювання сценаріїв різного рівня складності, гібридна симуляція, “стандартизований пацієнт” та ін. Центр координує свою роботу з провідними у світі центрами симуляційних технологій навчання і по праву претендує на статус базового для підвищення навичок, кваліфікації та перепідготовки лікарів з усіх регіонів України.Висновки. Основним завданням сучасної середньої, вищої і післядипломної медичної освіти є створення умов для розвитку в учнів широкого спектра компетенцій і міцно закріплених практичних навичок без ризику нанесення шкоди пацієнту. Якраз такі цілі і ставить перед собою симуляційна медицина, яка отримала особливо активний розвиток в останні роки.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8975/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.2
dc.subjectsimulation medicineen-US
dc.subjectmedical educationen-US
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectinternsen-US
dc.subjectdoctors.en-US
dc.subjectсимуляційна медицинаuk-UA
dc.subjectмедична освітаuk-UA
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectінтерниuk-UA
dc.subjectлікарі.uk-UA
dc.titleEUROPEAN STANDARDS OF EDUCATION IN SIMULATION MEDICINE. EXPERIENCE OF THE ODESA NATIONAL MEDICAL UNIVERSITYen-US
dc.titleЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ ОСВІТИ В СИМУЛЯЦІЙНІЙ МЕДИЦИНІ. ДОСВІД ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу