Показати скорочений опис матеріалу

СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ПАРАДИГМИ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

dc.creatorZimenkovskyj, B. S.
dc.creatorGzhegotskyj, M. R.
dc.creatorSolonynko, I. I.
dc.creatorRadchenko, O. M.
dc.creatorStrilchyk, L. M.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:26:19Z
dc.date.available2019-09-07T08:26:19Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8958
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.2.8958
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11782
dc.descriptionThe aim of the work – to substantiate features of the modern paradigm of medical education.The main body. Trend of development of holistic education model is defined by educational paradigm, which is a dynamic conceptual scheme-model of problem setting and solving; a united system of theoretical, methodological and axiological settings. Peculiarities of modern paradigm of medical education include democracy, humanity, increase of self-education role, important technocratic component, integrity and internationalization. We can overcome problems of education by stimulation of self-education with motivation increase, activation of divergent thinking, practical and social orientation of educational process, combination of classical methods of tutoring with innovational hi-tech methods, increase of human and material resources quality.Conclusions. The peculiarities of the modern paradigm of medical education include democracy, human centering and the growth of the role of self-education, a significant technocratic component, integrity and internationalization. Problems of education may be overcome by stimulating self-education with increasing motivation, activating divergent thinking, practical and social orientation of learning, combining classical teaching methods with the latest high-tech, improving the quality of staffing and methodological provision of educational process.en-US
dc.descriptionМета роботи – обґрунтувати особливості сучасної парадигми медичної освіти.Основна частина. Напрямок розвитку цілісної моделі освіти визначається освітньою парадигмою, яка являє собою динамічну концептуальну схему-модель постановки проблем і їх вирішення; цілісну систему теоретичних, методологічних та аксіологічних установок. До особливостей сучасної парадигми медичної освіти можна віднести демократичність, людиноцентрованість, зростання ролі самоосвіти, вагому технократичну складову, інтегративність та інтернаціоналізацію. Проблеми навчання можливо подолати стимуляцією самоосвіти з підвищенням мотивації, активацією дивергентного мислення, практичною та соціальною орієнтованістю навчання, сполученням класичних методик викладання з новітніми високотехнологічними, підвищенням якості кадрового та методичного забезпечення освітнього процесу.Висновки. До особливостей сучасної парадигми медичної освіти можна віднести демократичність, людиноцентрованість, зростання ролі самоосвіти, вагому технократичну складову, інтегративність та інтернаціоналізацію. Проблеми навчання можливо подолати стимуляцією самоосвіти з підвищенням мотивації, активацією дивергентного мислення, практичною та соціальною орієнтованістю навчання, сполученням класичних методик викладання з новітніми високотехнологічними, підвищенням якості кадрового та методичного забезпечення освітнього процесу. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8958/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.2
dc.subjecteducational paradigmen-US
dc.subjectpeculiaritiesen-US
dc.subjecthumanityen-US
dc.subjectself-educationen-US
dc.subjecthuman and material resources.en-US
dc.subjectосвітня парадигмаuk-UA
dc.subjectособливостіuk-UA
dc.subjectлюдиноцентрованістьuk-UA
dc.subjectсамоосвітаuk-UA
dc.subjectкадрове та методичне забезпечення.uk-UA
dc.titleMODERN PECULIARITIES OF MEDICAL EDUCATION PARADIGM IN UKRAINEen-US
dc.titleСУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ ПАРАДИГМИ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу