Показати скорочений опис матеріалу

ІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОКРАЩЕННЯ ОПАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

dc.creatorMuratova, T. M.
dc.creatorDobrovolskyi, V. V.
dc.date2018-06-12
dc.date.accessioned2019-09-07T08:22:23Z
dc.date.available2019-09-07T08:22:23Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8323
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2018.1.8323
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11710
dc.descriptionThe aim of the work – to use individual conversations as a tool for in-depth study of the material and the training of future neurologists.The main body. A conversation is a form of communication that is used to exchange thoughts and information. The conversation is primarily used as a tool for jointly finding optimal problem solving. Understanding that each of the conversations does not have common recipes that would ensure its high efficiency in all cases, the teacher must creatively approach communication with the student. Based on the professional orientation, the teachers of the department conduct pedagogical conversations when needed, but they are trying to teach in recent years, prepare students for a doctor’s medical conversation with the patient, which will be needed in the future. The neurologist in communicating with the patient in addition to medical problems should pay a lot of attention to the study of issues related to the social environment, national peculiarities, to carefully consider the way of life, living conditions and work, the peculiarities of nutrition, the existing hereditary diseases of close relatives. A face-to-face communication with the patient helps: the establishment of contact, trust and understanding, and the emergence of common views on treatment tactics to achieve the goal of recovery. The doctor and patient become like-minded, and only in this case they can jointly fight the disease and gain victory over it. The main stages of a conversation are preparation, establishing contact, orientation in a situation of discussion, a question and a joint decision, and that is especially important for a doctor, getting out of contact. It is very important to gain confidence in the student, which allows in the course of communication to compensate for the weakness of arguments and evidence. It is very important that the students respect the judgments of such a teacher who can gain authority with high professionalism, the ability to encourage the study of the subject, tact, appearance, intelligence, skillfully set language. It is very important to use the authority of the teacher, which he received from previous work with students at the department at the university and medical activities.Conclusions. An individual conversation is an effective form of interaction that teachers use when communicating with students. This is most often a conversation of a special nature. In particular, those tasks that can be put in place by a teacher are solved. And first and foremost, this is a grafting of love for the subject of neurology through the individual achievements of the teacher, collective achievements in science and health care (medical) of the staff of the department, university, and country. In such conversations, the teacher wants to, as a senior, influence the student, stomp his behavior towards a ready-made recipe. But practically all people do not want to be the object of education. Most of them need attention and respect. The teacher should be interested in the life of students. Most often young people response to trust is trust. The student should not demand unrealistic, that he can not make proposals at this stage, the teacher’s thoughts should be constructive. It is advisable not to impose a student on his advice, but to evaluate his conclusions only in extreme cases. The conversation should be conducted so that the student himself either made the desired conclusion, or asked the teacher to advise how to act in such situations.en-US
dc.descriptionМета роботи – розглянути питання щодо використання індивідуальної бесіди як інструменту поглибленого вивчення матеріалу і підготовки майбутніх фахівців неврологів.Основна частина. Бесіда – це така форма спілкування, яка застосовується з метою обміну думками, інформацією. Бесіда використовується перш за все як інструмент спільного пошуку оптимального вирішення проблем. Розуміючи, що кожна з бесід не має загальних рецептів, які б забезпечували її високу ефективність в усіх випадках, викладач повинен творчо підходити до спілкування зі студентом. Виходячи з професійної спрямованості, викладачі кафедри ведуть педагогічні бесіди, коли це потрібно, але намагаються останнім часом навчити, підготувати студентів до ведення медичної бесіди лікаря з пацієнтом, яка знадобиться в майбутньому. Лікар-невролог у спілкуванні з пацієнтом, крім лише медичних проблем, повинен багато уваги приділяти вивченню питань, пов’язаних із соціальним середовищем, національними особливостями, ретельно розібратися зі способом життя, умовами проживання та праці, особливостями харчування, наявними спадковими хворобами близьких родичів. Лікар віч-на-віч спілкується з пацієнтом, що сприяє: встановленню контакту, довіри і взаєморозуміння, виникненню спільних поглядів на тактику лікування для досягнення мети – одужання. Лікар і пацієнт стають однодумцями, і лише в такому випадку вони зможуть спільно боротися з хворобою та отримати перемогу над нею. Основні етапи бесіди – це підготовка, встановлення контакту, орієнтація в ситуації обговорення, питання й прийняття спільного рішення, і що особливо важливо для лікаря, вихід з контакту. Дуже важливо завоювати довіру у студента, яка дозволяє в процесі спілкування компенсувати слабкість аргументів та доказів. Дуже важливо тому, що студенти з повагою ставляться до суджень такого викладача, який вміє завоювати авторитет високим професіоналізмом, вмінням заохотити до вивчення предмета, тактом, зовнішністю, інтелектом, вміло поставленою мовою. Дуже важливо використовувати авторитет викладача, який він здобув попередньою роботою зі студентами на кафедрі в університеті та лікарській діяльності.Висновки. Індивідуальна бесіда є дійовою формою взаємодії, яку використовують педагоги під час спілкування зі студентами. Це найчастіше бесіди особливого характеру. Зокрема вирішуються ті завдання, які може поставити собі викладач. І в першу чергу це прищеплення любові до предмета “Неврологія” через індивідуальні досягнення викладача, колективні досягнення в науці й охороні здоров’я (лікувальній справі) колективу кафедри, університету, країни. Педагогу в таких бесідах хочеться, як старшому, вплинути на студента, стимулювати його до поведінки за готовим рецептом. Але практично всі люди не хочуть бути об’єктом виховання. Більшості з них потрібні увага і повага. Педагог повинен цікавитися життям студентів. На довіру молодь найчастіше відповідає довірою. Від студента не слід вимагати нереального, того, що він не зможе на даному етапі зробити. Пропозиції, думки педагога повинні бути конструктивними. Бажано не нав’язувати студенту своїх порад, а оцінку його виснов­кам давати лише в крайніх випадках. Розмову слід вести так, щоб студент сам або зробив потрібний висновок, або попросив педагога поради, як діяти в подібній ситуації.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8323/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2018)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2018)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2018.1
dc.subjectpedagogyen-US
dc.subjectneurologyen-US
dc.subjectconversationen-US
dc.subjectneurology teaching.en-US
dc.subjectпедагогікаuk-UA
dc.subjectневрологіяuk-UA
dc.subjectбесідаuk-UA
dc.subjectвикладання неврології.uk-UA
dc.titleINDIVIDUAL CONVERSATION, AS A TOOL FOR IMPROVING THE STUDYING OF EDUCATIONAL MATERIALen-US
dc.titleІНДИВІДУАЛЬНА БЕСІДА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПОКРАЩЕННЯ ОПАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу