Показати скорочений опис матеріалу

НА ШЛЯХУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ЛІКАРІВ–СТОМАТОЛОГІВ–ІНТЕРНІВ: ТЕНДЕНЦІЯ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВА НА МАЙБУТНЄ

dc.creatorDmytryshyn, T. M.
dc.date2018-01-18
dc.date.accessioned2019-09-07T08:22:17Z
dc.date.available2019-09-07T08:22:17Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8278
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.4.8278
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11692
dc.descriptionThe aim of the work – to establish in dentists, who have just become specialists, the level of employment, knowledge formation about the future place and mode of work, the level of practical training at the Department of Dentistry of postgraduate education and the types of continuous dental education.The main body. According to the results of pedagogical monitoring (anonymous questionnaire) 141 intern doctors, who graduated from internship in 2017 on the basis of Educational Scientific Institute of Post-graduate Education Ivano-Frankivsk National Medical University, we’ve found that the overwhelming majority had a desire to work in their profession – 88.65 %. From 90.07 % to 93.62 % of doctors are knowledgeable about the arrangement of workplace, duties and organization of dentist workday.A low level of employment of intern doctors at the time of graduation was noted – 59.57 % did not have a place to work and continued to seek. Studying at full–time internship cycle, 87.94 % on their own and with the help of teacher, conducted patient’s clinical admission. Dental practitioners are aware, that training for professionals in dentistry can’t stop after the end of internship program.Conclusion. Our survey of dentists who have just graduated the internship, allows us forming an idea about some aspects of  dental postgraduate education functioning at its current stage, and will help to identify the parts in need to be reformed: employment, effective accessible forms of postgraduate continuing education.en-US
dc.descriptionМета роботи – встановити у лікарів-стоматологів, які щойно стали спеціалістами, рівень працевлаштованості, сформованості знань про майбутні місце та режим роботи, рівень практичної підготовки на кафедрі стоматології післядипломної освіти та види безперервної стоматологічної освіти.Основна частина. За результатами педагогічного моніторингу (анонімне анкетування) 141 лікаря-інтерна, який у 2017  р. закінчив навчання в інтернатурі на базі ННІПО ІФНМУ, встановлено, що переважна більшість має бажання працювати за своєю професією – 88,65 % осіб. Від 90,07 до 93,62 % лікарів володіють знаннями щодо облаштування робочого місця, обов’язків та організації робочого дня лікаря-стоматолога. Відмітили низький рівень працевлаштування лікарів-інтернів на момент закінчення навчання в інтернатурі – 59,57 % не мали місця роботи та продовжували шукати. Навчаючись на очному циклі інтернатури, 87,94 % осіб самостійно та з допомогою викладача здійснювали клінічний прийом пацієнтів. Лікарі-стоматологи-інтерни усвідомлюють, що навчання для професіоналів у галузі стоматології не може зупинитися після закінчення програми інтернатури. Висновок. Проведене нами анкетування лікарів-стоматологів, які щойно закінчили навчання в інтернатурі, дозволяє сформувати уявлення про деякі аспекти функціонування стоматологічної післядипломної освіти на сьогоднішньому етапі та допоможе виділити ті ланки, які необхідно реформувати: працевлаштування, ефективні доступні форми післядипломного безперервного навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/8278/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2018 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.4
dc.subjectdentistry internsen-US
dc.subjectpostgraduate educationen-US
dc.subjectemploymenten-US
dc.subjectwork placeen-US
dc.subjectfull-time study cycleen-US
dc.subjectcontinuous education.en-US
dc.subjectлікарі-стоматологи-інтерниuk-UA
dc.subjectпіслядипломне навчанняuk-UA
dc.subjectпрацевлаштуванняuk-UA
dc.subjectробоче місцеuk-UA
dc.subjectочний цикл навчанняuk-UA
dc.subjectбезперервне навчання.uk-UA
dc.titleON THE WAY OF DENTISTS-INTERNS PROFESSIONAL DEVELOPMENT: TRENDS, CHALLENGES AND PERSPECTIVES FOR THE FUTUREen-US
dc.titleНА ШЛЯХУ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ЛІКАРІВ–СТОМАТОЛОГІВ–ІНТЕРНІВ: ТЕНДЕНЦІЯ, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВА НА МАЙБУТНЄuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу