Показати скорочений опис матеріалу

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ

dc.creatorLinchevskyi, O. V.
dc.creatorBulakh, I. Ye.
dc.creatorMruha, M. R.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:25:28Z
dc.date.available2019-09-01T18:25:28Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7752
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.3.7752
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11642
dc.descriptionPriority of postgraduate education is to train professionals with the necessary professional knowledge and skills. The results of a comparative study of the quality of medical education inUkraineat the postgraduate stage training of doctors have been established in the article. It was determined that the inclusion of subtest tests such USMLE stimulate the learning process and preparation for license examination in higher education institutions. However, there is a significant difference between the results of assembly subtest among American and Ukrainian medical interns. To increase the requirements for the content and quality of training of interns internship needed reform at all stages.en-US
dc.descriptionПріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7752/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.3
dc.subjectqualityen-US
dc.subjectpostgraduate medical education.en-US
dc.subjectякістьuk-UA
dc.subjectпіслядипломна медична освіта.uk-UA
dc.titleCOMPARATIVE STUDY OF QUALITY OF MEDICAL EDUCATION IN UKRAINE AT THE STAGE OF DOCTORS’ POSTGRADUATE EDUCATION OUTCOME ANALYSISen-US
dc.titleАНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ПОРІВНЯЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ ЕТАПІ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу