Показати скорочений опис матеріалу

АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ “КРОК-1. ФАРМАЦІЯ” З ДИСЦИПЛІНИ “БІОЛОГІЧНА ХІМІЯ” СЕРЕД ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

dc.creatorKravchenko, H. B.
dc.creatorKrasilnikova, O. A.
dc.creatorFylymonenko, V. P.
dc.date2017-10-24
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:37Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:37Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7639
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.2.7639
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11625
dc.descriptionThe aim of the study – to analyze the last 3 academic years results of licensed exam “Krok-1” discipline “Biological chemistry” for foreign students of the National University of Pharmacy and compare these results with the results of the internal department computer testing of students that was carried out in order to prepare students for passing “Krok-1”.The main body. The students were divided into 3 groups, depending on the language of instruction. The pre-test results and the results of the exam “Krok-1” were analyzed. Received data were expressed as М±m. The statistical signi cance of difference between groups was determined by Student’s t test using STATISTICA program. It was found that the language factor has no significant effect on the exam results. At the same time, the introduction of new, unknown so called «anchor» questions significantly reduced exam results.Conclusion. Current study is important for future training of foreign students and indicates the need for new teaching methods introduction.en-US
dc.descriptionВступ. В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація».Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА.Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену.Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7639/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.2
dc.subjectlicenced exam “Krok-1”en-US
dc.subjectBiological Chemistryen-US
dc.subjectforeign studentsen-US
dc.subjectpharmacisten-US
dc.subjectlanguage factor.en-US
dc.subjectліцензійний іспит “Крок-1”uk-UA
dc.subjectбіологічна хіміяuk-UA
dc.subjectіноземні студентиuk-UA
dc.subjectфармацевтuk-UA
dc.subjectмовний фактор.uk-UA
dc.titleTHE LICENSE EXAM “KROK 1. PHAPMACY” ON “BIOLOGICAL CHEMISTRY” FOR FOREIGN STUDENTS OF THE NATIONAL UNIVERSITY OF PHARMACY RESULTS EVALUATIONen-US
dc.titleАНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЛІЦЕНЗІЙНОГО ІСПИТУ “КРОК-1. ФАРМАЦІЯ” З ДИСЦИПЛІНИ “БІОЛОГІЧНА ХІМІЯ” СЕРЕД ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeДослідна статтяuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу