Показати скорочений опис матеріалу

СИМПТОМОКОМПЛЕКС СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ ТА ШЛЯХИ ЙОГО УСУНЕННЯ

dc.creatorHeryak, S. M.
dc.creatorBahniy, N. I.
dc.creatorKorda, I. V.
dc.creatorStelmakh, O. Y.
dc.creatorPetrenko, N. V.
dc.date2017-05-11
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:36Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:36Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7619
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.1.7619
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11622
dc.descriptionThe aim of the study – the article adduces the mechanisms of the burnout syndrome appearance and ways to overcome emotional burnout in teaching of clinical courses to foreign students in higher education.Materials and Methods. In terms of fundamental changes taking place in our society and higher education the role and essence of teacher of high school dramatically increases. Syndrome of emotional burnout develops much faster in the teachers of medical schools who work with foreign students as a result of severe emotional and tense relations in the system "teacher – student-foreigner" that develops over time. This has a direct relevance for social and psychological health teacher, appears on its efficiency and productivity of work that needs to find ways to improve working conditions and additional psycho-emotional unloading.Results and Discussion. Observations by teachers of higher medical education point to a number of external and internal factors that are contributing to the syndrome of emotional burnout in health professionals in teaching clinical disciplines. Generally, favorable conditions for the development of this syndrome is the occurrence of peculiar psychological scissors between teacher professional competence (ability to flexibly adapt to different prototypes student's, ability to solve conflicts, while remaining at a high level of training) and lack of time on training and extracurricular tasks medical work, perform research, work in libraries and so on.Conclusion. In order to achieve a positive outcome in teaching discipline, and work with patients, clinical lecturer in the department of foreign students should worry about their own health and well-being. It is the formation and strengthening professional approach to the perception of information, it's processing and interpretation should be, in our view, the priority for this teacher. The latter will increase the cognitive and creative potential of the teacher and improve future doctor formation quality.en-US
dc.descriptionВикладачі клінічних кафедр вищої школи постійно перебувають під тиском подвійної відповідальності – викладацької та лікарської роботи, що поступово виснажує їх фізичні, розумові та психоемоційні ресурси.У роботі розглянуто механізми виникнення та шляхи подолання синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам у вищій школі.В умовах докорінних змін, що відбуваються у нашому суспільстві й системі вищої освіти, різко зростає роль і суть викладача вищої школи. Синдром емоційного вигорання розвивається набагато швидше у викладачів медичних ВНЗ, які викладають іноземною мовою внаслідок емоційно важких та напружених відносин у системі “викладач – студент-іноземець”, яка розвивається з часом. Це має безпосереднє значення для соціального та психологічного здоров’я викладача, відображається на його працездатності та продуктивності трудової діяльності, що потребує пошуку шляхів покращення умов роботи та додаткових психоемоційних розвантажень.Результати спостережень за викладачами вищої медичної школи вказують на низку зовнішніх та внутрішніх причин, що сприяють появі синдрому емоційного вигорання у медичних працівників при викладанні клінічних дисциплін. Як правило, сприятливими умовами для розвитку даного синдрому є виникнення своєрідних психологічних ножиць між професійною компетентністю викладача (вмінням гнучко пристосовуватись до різних прототипів студента, здатністю розв’язувати конфлікти, при цьому залишаючись на високому рівні підготовки) та дефіцитом часу на виконання підготовки позааудиторних завдань і лікувальної роботи, виконання наукових досліджень, працю в бібліотеках тощо.Заради досягнення позитивного результату як при викладанні дисципліни, так і в роботі з пацієнтами, викладачу клінічної кафедри при роботі з іноземними студентами необхідно турбуватись про власне здоров’я та самопочуття. Саме формування та зміцнення професійного підходу до сприйняття інформації, її обробку та інтерпретацію має бути, на наш погляд, пріоритетним для такого викладача. Останнє дозволить підвищити пізнавальний та творчий потенціал викладача, покращити якість формування особистості майбутнього лікаря.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7619/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.1
dc.subjectteacheren-US
dc.subjectemotional burnouten-US
dc.subjectforeign students.en-US
dc.subjectвикладачuk-UA
dc.subjectемоційне вигоранняuk-UA
dc.subjectіноземні студенти.uk-UA
dc.subjectосвітаuk-UA
dc.titleEMOTIONAL BURNOUT SYNDROME IN CLINICAL DISCIPLINES FOR FOREIGN STUDENTS’ TEACHING AND WAYS OF THEIR SOLUTIONen-US
dc.titleСИМПТОМОКОМПЛЕКС СИНДРОМУ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ КЛІНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ ТА ШЛЯХИ ЙОГО УСУНЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeОгляд літератури, описові, статистичніuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу