Показати скорочений опис матеріалу

СУЧАСНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ І ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У КЛІНІЦІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ

dc.creatorVyshnevska, N. Yu.
dc.creatorIvakhiv, O. L.
dc.creatorVasylieva, N. A.
dc.creatorIshchuk, I. S.
dc.date2017-05-11
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:35Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:35Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7554
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2017.1.7554
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11615
dc.descriptionThe aim of the study – to optimize the efficiency of teaching and the quality of students' knowledge of epidemiology and infectious diseases by improving of studying methods.Materials and Methods. The article presents the modern technologies of students’ training by using of situational tasks, copies of patients’ medical records, results of epidemical investigation of outbreaks, role-playing games, interactive and virtual technologies, and testing.Results and Discussion. The article deals with the problem of education of highly-qualified specialists at the higher educational medical establishments. The results based on the experience of the usage of new methodology in the educational process in particular, the usage of theoretical, practical and interactive methods within such disciplines as “Infectious diseases” and “Epidemiology” to form the appropriate competencies in future medical specialists have been analyzed.Conclusions. 1 Students will master the material better, especially if there are no thematic patients, with the help of the usage of multimedia technologies, virtual programs and bank of the copies of inpatients` medical records. 2.In order to comprehend new educational material and better practical skills of student's simultaneously, the method of business games within the classes should be widely used. 3.Problem solving situations help to form and perfect students' critical clinical and epidemiological thinking. 4.Student's knowledge should be assessed not only while the examination in the system "Krok" but also their ability to take advantage of gained theoretical knowledge, to perform their practical skills and to provide critical clinical and epidemiological thinking in practical situations should be taken into account.en-US
dc.descriptionМета дослідження – підвищити ефективність навчання і якість знань студентів з інфекційних хвороб та епідеміології за рахунок удосконалення методів викладання.Матеріали та методи дослідження. У статті наведені сучасні технології підготовки студентів за допомогою ситуаційних задач, банку копій медичних карт стаціонарних хворих, результатів епідрозслідування спалахів, рольових ігор, використання інтерактивних та віртуальних технологій і тестування.Результати й обговорення. Стаття присвячена проблемі підготовки висококваліфікованих фахівців у вищих навчальних медичних закладах. Наводяться результати досвіду впровадження в навчальний процес різноманітних методик, використання як теоретичних, так і практичних й інтерактивних методів навчання для формування компетенцій у майбутніх лікарів з дисциплін “інфекційні хвороби” й “епідеміологія”, враховуючи специфіку предметів.Висновки. 1. Застосування мультимедіа, банку копій медичних карт стаціонарних хворих, віртуальних програм сприяє кращому засвоєнню студентами матеріалу, особливо за відсутності тематичних хворих. 2. На заняттях необхідно ширше використовувати методику ділових ігор, щоб студенти могли одночасно засвоювати новий навчальний матеріал і удосконалювати практичні навички. 3. Розв’язання ситуаційних задач допомагає розвинути у студентів клінічне та епідеміологічне мислення. 4. Окрім оцінювання знань студентів за системою “КРОК” доцільно також враховувати здатність їх клінічно й епідеміологічно мислити, застосовувати теоретичні знання у практичних ситуаціях й володіння практичними навичками. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7554/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2017)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2017)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2017.1
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjecteducational processen-US
dc.subjectinfectious diseasesen-US
dc.subjectepidemiologyen-US
dc.subjectcontrol knowledge.en-US
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectнавчальний процесuk-UA
dc.subjectінфекційні хворобиuk-UA
dc.subjectепідеміологіяuk-UA
dc.subjectконтроль знань.uk-UA
dc.titleMODERN METHODS OF STUDYING AND ASSESSMENT OF STUDENTS’ KNOWLEDGE IN CLINIC OF INFECTIOUS DISEASESen-US
dc.titleСУЧАСНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ І ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У КЛІНІЦІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу