Показати скорочений опис матеріалу

ДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ОПТИМІЗАЦІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯ

dc.creatorLytvynova, O. N.
dc.creatorRomanіuk, L. M.
dc.creatorTerenda, N. O.
dc.creatorPanchyshyn, N. Ya.
dc.date2017-02-21
dc.date.accessioned2019-09-01T18:21:32Z
dc.date.available2019-09-01T18:21:32Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7314
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2016.4.7314
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11594
dc.descriptionThe article studies the technique of business game as an innovative way to enhance the educational process for post-graduate students training in public health. It emphasizes the differences between business game in post-graduate and graduate students. It shows peculiarities of building situational tasks with a frustration element. Interactive forms of classes, particularly in the form of “business game” are alternative forms to traditional forms of seminar classes.en-US
dc.descriptionУ статті розглядається методика проведення ділової гри як інноваційного способу активізації навчального процесу для слухачів курсів післядипломної підготовки лікарів з організації охорони здоров’я. Відзначено відмінності проведення ділової гри серед курсантів у порівнянні зі студентською групою. Показано особливості побудови ситуаційних завдань з фрустраційним елементом. Інтерактивні форми заняття, зокрема у формі “ділової гри”, є альтернативними формами до традиційних семінарських форм занять.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/7314/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2016)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2016)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2016.4
dc.titleBUSINESS GAME AS A TECHNIQUE OF OPTIMIZATION OF ACTIVE LEARNING IN POST-GRADUATE STUDENTS TRAINING IN PUBLIC HEALTHen-US
dc.titleДІЛОВА ГРА ЯК МЕТОД ОПТИМІЗАЦІЇ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ КУРСІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПІДГОТОВКИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВʼЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу