Показати скорочений опис матеріалу

ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРІ ТЕРАПЕВТИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇ

dc.creatorLevkiv, I. S.
dc.date2016-11-22
dc.date.accessioned2019-08-31T07:46:44Z
dc.date.available2019-08-31T07:46:44Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6916
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2016.3.6916
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11562
dc.descriptionThe article presents peculiarities of studying process using case-study method, in which the role of the teacher occupies a central place. Teacher motivates training activities of students, encourage them to study, organize the learning process so that it would have the maximum effect. Preparing practical classes with international students, the teacher should carefully consider the structure of the lessons, describe the problem and its solution, should train students to be creative in studying and learning process, train how to use acquired skills and knowledge correctly, not only providing students with a certain amount of practical skills.en-US
dc.descriptionУ статті наведено особливості викладання дисципліни за допомогою кейс-методу навчання, при якому роль викладача в цьому процесі посідає головне місце. Викладач мотивує навчальну діяльність студентів, спонукає їх до навчання, організовує навчальний процес таким чином, щоб він мав максимальний ефект. Готуючи практичне заняття з іноземними студентами, викладач повинен ретельно продумати структуру заняття, окреслити проблему та її розв’язання, навчити студента творчо підходити до вивчення та засвоєння матеріалу, вміло користуватися набутими знаннями, а не лише надати студентові певний обсяг практичних навичок.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6916/pdf
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2016)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2016)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2016.3
dc.titleAPPLICATION OF CASE-METHOD STUDY IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF FOREIGN STUDENTS AT THE DEPARTMENT OF THERAPEUTIC DENTISTRYen-US
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ НА КАФЕДРІ ТЕРАПЕВТИЧНОЇ СТОМАТОЛОГІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу