Показати скорочений опис матеріалу

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ

dc.creatorRozhko, M. M.
dc.creatorErstenyuk, H. M.
dc.creatorKapechuk, V. V.
dc.creatorIvantsiv, M. O.
dc.creatorSenchiy, V. M.
dc.date2016-05-05
dc.date.accessioned2019-08-26T20:21:07Z
dc.date.available2019-08-26T20:21:07Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6226
dc.identifier10.11603/me.v0i2.6226
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11502
dc.description Council of Europe experts point out to a number of competencies that should master the graduate student: social, communicational, informational, educational. To implement professionally motivated students of medical (pharmaceutical) educational institutions, in our opinion, it is important to create learning-practical centers (LPC), which allow acquiring the necessary practical skills. By decision of the Academic Council in Ivano-Frankivsk National Medical University (IFNMU) actively operating for four years our LPCs: “Medicine”, “Center for Hearing”, “Anatomy”, “Military Medical Training”, “Stomatology”, “Pharmacy” “Chromatographic analysis” based on which students, doctors, interns have the opportunity to learn practical skills and prepare for state certification, and doctors - general practitioners of family medicine to improve their practical capabilities. In order to quality mastering practical skills and full control over their performance at the University developed a Individual plan of students’ practical skills. In our opinion, the development of learning and practical centers with adequate material, methodological and information support is one of the ways to implement competency approach in training future professionals of medical and pharmaceutical industry. en-US
dc.descriptionЕксперти Ради Європи вказують на цілу низку компетенцій, якими повинен оволодіти випускник вищого навчального закладу: соціальні, комунікативні, інформаційні, навчальні. Для реалізації професійно мотивованої діяльності студентів медичних (фармацевтичних) навчальних закладів, на нашу думку, важливим є створення навчально-практичних центрів (НПЦ), які дозволяють оволодіти необхідними практичними навичками. За рішенням Вченої ради, в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ) створені та активно функціонують упродовж чотирьох років НПЦ: “Медицина”, “Центр слуху”, “Анатомія”, “Військово-медична підготовка”, “Стоматологія”, “Фармація”, “Хроматографічний аналіз”, на базі яких студенти, лікарі-інтерни мають можливість опанувати практичні навички та підготуватись до державної атестації, а лікарі загальної практики – сімейної медицини – вдосконалювати свої практичні можливості. З метою якісного засвоєння студентами практичних навичок та повноцінного контролю за їх виконанням в університеті розроблено Індивідуальний план практичної підготовки студента. На нашу думку, розвиток системи навчально-практичних центрів з належним матеріальним, методичним та інформаційним забезпеченням є одним із шляхів реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців медичної та фармацевтичної сфери.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/6226/5700
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 2 (2016)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2016)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleCOMPETENCE APPROACH IN TRAINING OF MEDICAL STUDENTSen-US
dc.titleКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу