Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorФедонюк, Л. Я.
dc.date2015-04-27
dc.date.accessioned2019-08-26T18:45:33Z
dc.date.available2019-08-26T18:45:33Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3621
dc.identifier10.11603/me.v0i3.3621
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11393
dc.descriptionСеред великої різноманітності оточуючої нас живої природи одне з перших місць займають натуральні об’єкти та їх зображення. З огляду на це, певне місце в навчально-виховному процесі займають природничі на навчально-біологічні музеї. Вони мають актуальне значення при вивченні будови багатоклітинних організмів, ролі людини у зміні природних екосистем, дають можливість формувати систему знань про закони природи, є базою для дослідження основ паразитизму та паразитарних інвазій у людини.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3621/3348
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleНАВЧАЛЬНО-БІОЛОГІЧНИЙ МУЗЕЙ ІМЕНІ І. І. ЯРЕМЕНКАuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу