Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorКулаєць, Н. М.
dc.date2015-04-26
dc.date.accessioned2019-08-26T18:45:30Z
dc.date.available2019-08-26T18:45:30Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3604
dc.identifier10.11603/me.v0i3.3604
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11390
dc.descriptionРозвиток кредитно-модульної системи в контексті Болонського процесу, медичної науки в цілому, вимагає цілеспрямованого впровадження міжнародних стандартів у систему підготовки лікарів. Беззаперечним фактом є необхідність виростити та випустити зі стін медичного університету висококваліфікованого спеціаліста, який би не тільки володів глибокими базисними знаннями, але й умів приймати швидкі неординарні рішення. Кредитно-модульна система передбачає не стільки розподіл змісту навчання відповідних освітньо-професійних програм на модулі, як впровадження модульних технологій навчання, що передбачає обов’язковий розподіл кожного змістового модуля на навчальні елементи. Акцент підготовки фахівців переноситься з навчальних занять на самостійну роботу студента, що потребує допоміжного матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення. Впровадження кредитно-модульної системи в університеті підвищує якість вищої освіти фахівців і забезпечує на цій основі конкурентоспроможність випускників та престижу української вищої освіти у європейському і світовому освітньому просторі. Навчальний процес за Болонською системою навчання зумовлює необхідність пошуку викладачами нових або вдосконалення наявних методів навчання студентів для формування висококваліфікованого та конкурентоспроможного фахівця.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3604/3331
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 3 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleРОБОТА СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА – ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЗНАНЬ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу