Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorОдинцова, В. М.
dc.creatorДенисенко, О. М.
dc.date2013-08-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:47Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:47Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1321
dc.identifier10.11603/me.v0i3.1321
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6063
dc.descriptionУ статті проаналізовано особливості формування та використання рейтингового оцінювання навчальних досягненьстудентів при вивченні фармакогнозії в умовах кредитно-модульної системи навчання, визначено поняття “модуль” тарозглянуто особливості модульного навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1321/1305
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 3 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 3 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу