dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Одинцова, В. М. | |
dc.creator | Денисенко, О. М. | |
dc.date | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:47Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:47Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1321 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i3.1321 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6063 | |
dc.description | У статті проаналізовано особливості формування та використання рейтингового оцінювання навчальних досягненьстудентів при вивченні фармакогнозії в умовах кредитно-модульної системи навчання, визначено поняття “модуль” тарозглянуто особливості модульного навчання. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1321/1305 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 3 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 3 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i3 | |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВОГО ОЦІНЮВАННЯ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ФАРМАКОГНОЗІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |