Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorМуц, Л. Б.
dc.date2013-12-18
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:45Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:45Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2120
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2120
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/6023
dc.descriptionОбґрунтовано необхідність застосування педагогічних програмних засобів навчання в навчальному процесі вищоїшколи. Визначено їх практичну значущість в умовах кардинальних змін сучасної освіти. Розкрито зміст і методологіюстворення педагогічних програмних засобів навчання та алгоритми їх застосування. Розглянуто вимоги для розробленняпедагогічних програмних засобів і критеріїв їх оцінювання. Проаналізовано результати експериментального впроваджен-ня даних засобів навчання в навчальний процес.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2120/1986
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ОСВІТИ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу