Показати скорочений опис матеріалу

ПРОБЛЕМНО ОРІЄНТОВАНА ЛЕКЦІЯ-КОНФЕРЕНЦІЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ВИПЕРЕДЖАЮЧОГО НАВЧАННЯ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ЗА ТЕМОЮ “СИНДРОМ АБДОМІНАЛЬНОГО БОЛЮ У ДІТЕЙ” У ДОДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВ

dc.creatorKovalchuk, O. L.
dc.date2015-06-01
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4171
dc.identifier10.11603/me.v0i1.4171
dc.descriptionReflects modern ideas concerning non-traditional teaching methods, in particular the problem of organizing a topical lecture. It is emphasized that the topical lecture is based on the logical consequence of simulated problematic situations by asking questions or setting problematic tasks. The basic stages of organization and delivering topical lecture with elements of visualization have been defined with the emphasis on problem solving and information issues. It is shown that the topical lectures activate learning and cognitive activity of students, their independent work, enhances the professional training of future physicians.en-US
dc.descriptionУ статті відображено сучасні уявлення про нетрадиційні методи навчання, зокрема організації проблемної лекції. Підкреслено, що проблемна лекція спирається на логіку послідовно модельованих проблемних ситуацій шляхом постановки проблемних питань або пред’явлення проблемних завдань. Виділено основні етапи організації і проведення проблемної лекції з елементами візуалізації, зроблено акцент на проблемні та інформаційні питання. Показано, що проблемна лекція активізує навчально-пізнавальну діяльність студентів, їх самостійну роботу, посилює професійну підготовку майбутніх лікарів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4171/3854
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 1 (2015)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2015)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titlePROBLEM-ORIENTED LECTURE-CONFERENCE WITH THE ELEMENTS OF PROACTIVE TRAINING AND VISUALIZATION ON "SYNDROME OF ABDOMINAL PAIN IN CHILDREN" IN THE UNDERGRADUATE TRAINING OF PHYSICIANSen-US
dc.titleПРОБЛЕМНО ОРІЄНТОВАНА ЛЕКЦІЯ-КОНФЕРЕНЦІЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ВИПЕРЕДЖАЮЧОГО НАВЧАННЯ ТА ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ЗА ТЕМОЮ “СИНДРОМ АБДОМІНАЛЬНОГО БОЛЮ У ДІТЕЙ” У ДОДИПЛОМНІЙ ПІДГОТОВЦІ ЛІКАРІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу