Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorДикий, Б. М.
dc.creatorМатейко, Г. Б.
dc.creatorПришляк, О. Я.
dc.creatorКондрин, О. Є.
dc.date2013-07-06
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:38Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:38Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/807
dc.identifier10.11603/me.v0i1.807
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5967
dc.descriptionВикористання міждисциплінарного проблемного семінару у вигляді наукової конференції як інтерактивного методунавчання дозволяє виробити і закріпити у лікарівнавики застосовуваннянабутих знань у практичніймедицині, розвиваєпрофесійно-творче мислення, ініціативність, відповідальність, самостійність, даєможливість поділитися власним досві-дом з іншими. Семінар розроблений для слухачів циклу тематичного удосконалення (ТУ), оскільки для успішного йогопроведення необхідний достатній рівень засвоєння учасниками семінару провідних ідей, основних понять і положень зрізних дисциплін, щовивчалися на етапі додипломногонавчання. Завданняміждисциплінарного семінару– забезпечитиусвідомлення лікарями міжпредметних зв’язків, систематизувати набуті знання, навики і вміння.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/807/806
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2011)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2011)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleМІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу