dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Дикий, Б. М. | |
dc.creator | Матейко, Г. Б. | |
dc.creator | Пришляк, О. Я. | |
dc.creator | Кондрин, О. Є. | |
dc.date | 2013-07-06 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:38Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:38Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/807 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.807 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5967 | |
dc.description | Використання міждисциплінарного проблемного семінару у вигляді наукової конференції як інтерактивного методунавчання дозволяє виробити і закріпити у лікарівнавики застосовуваннянабутих знань у практичніймедицині, розвиваєпрофесійно-творче мислення, ініціативність, відповідальність, самостійність, даєможливість поділитися власним досві-дом з іншими. Семінар розроблений для слухачів циклу тематичного удосконалення (ТУ), оскільки для успішного йогопроведення необхідний достатній рівень засвоєння учасниками семінару провідних ідей, основних понять і положень зрізних дисциплін, щовивчалися на етапі додипломногонавчання. Завданняміждисциплінарного семінару– забезпечитиусвідомлення лікарями міжпредметних зв’язків, систематизувати набуті знання, навики і вміння. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/807/806 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2011) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2011) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПРОБЛЕМНИЙ СЕМІНАР ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ЦИКЛУ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |