Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorБурлака, Б. С.; Запорізький державний медичний університет
dc.date2015-04-28
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:37Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:37Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3708
dc.identifier10.11603/me.v0i1.3708
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5950
dc.descriptionУ статті окреслюються основні принципи сучасної стратегії навчання промислової технології парфумерно-косметичних засобів, зокрема пропонується поєднати комунікаційну й когнітивну парадигми наукового знання. Кінцевою метою є формування професійних знань q умінь у провізорів-косметологів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3708/3430
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2014)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНО-КОГНІТИВНОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТА “ПРОМИСЛОВА ТЕХНОЛОГІЯ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ” У СТУДЕНТІВ ПРОВІЗОРІВ-КОСМЕТОЛОГІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу