dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Бурлака, Б. С.; Запорізький державний медичний університет | |
dc.date | 2015-04-28 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:37Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:37Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3708 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.3708 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5950 | |
dc.description | У статті окреслюються основні принципи сучасної стратегії навчання промислової технології парфумерно-косметичних засобів, зокрема пропонується поєднати комунікаційну й когнітивну парадигми наукового знання. Кінцевою метою є формування професійних знань q умінь у провізорів-косметологів. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3708/3430 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2014) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙНО-КОГНІТИВНОГО ПІДХОДУ У ВИКЛАДАННІ ПРЕДМЕТА “ПРОМИСЛОВА ТЕХНОЛОГІЯ ПАРФУМЕРНО-КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ” У СТУДЕНТІВ ПРОВІЗОРІВ-КОСМЕТОЛОГІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | | uk-UA |