Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorЮ. І. Горанський, А. С. Сон В. В. Добровольський
dc.date2015-04-29
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:34Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:34Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3738
dc.identifier10.11603/me.v0i1.3738
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5900
dc.descriptionУ статті представлений аналіз методичних підходів, запропонованих кафедрою нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету, щодо підвищення якості підготовки викладачів. Головним у педагогічному такті є ставлення викладача до своєї педагогічної діяльності, до особистості студента й до самого себе. Вміння дотримуватися міри в застосуванні засобів виховного впливу та ефективно впливати на психіку студентів, з метою кращого опанування навчальної програми.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3738/3459
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2014)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ РІШЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу