dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Ю. І. Горанський, А. С. Сон В. В. Добровольський | |
dc.date | 2015-04-29 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:34Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:34Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3738 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i1.3738 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5900 | |
dc.description | У статті представлений аналіз методичних підходів, запропонованих кафедрою нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету, щодо підвищення якості підготовки викладачів. Головним у педагогічному такті є ставлення викладача до своєї педагогічної діяльності, до особистості студента й до самого себе. Вміння дотримуватися міри в застосуванні засобів виховного впливу та ефективно впливати на психіку студентів, з метою кращого опанування навчальної програми. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3738/3459 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 1 (2014) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 1 (2014) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i1 | |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНИЙ ТАКТ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ, НАПРЯМКИ РІШЕННЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | | uk-UA |