Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorЛевицький, П. Р.
dc.date2013-08-27
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:29Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:29Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1315
dc.identifier10.11603/me.v0i3.1315
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5876
dc.descriptionУ статті представлені результати вивчення взаємозв’язків між ефективністю засвоєння практичних навичок студента-ми та їх психофізіологічними станами. Показано, що повноцінне засвоєння практичних навичок з медицини надзвичай-них ситуацій залежить від домінування лівої та правої півкуль головного мозку, що вимагає індивідуальних підходів приїх вивченні та виконанні.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1315/1299
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 3 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 3 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i3
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТАМИ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ З МЕДИЦИНИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу