Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorЛичковський, Е. І.
dc.creatorВісьтак, М. В.
dc.creatorМаланчук, О. М.
dc.creatorФафула, Р. В.
dc.date2013-12-18
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:28Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:28Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2128
dc.identifier10.11603/me.v0i1.2128
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5857
dc.descriptionРозглянуто сучасні підходи і методи до викладання дисципліни “Біофізика” для студентів-фармацевтів. Встановлено,що процес навчання вимагає поєднання різних методів: інтегративного, інноваційного, інтерактивного, мультимедійногота інформаційного. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системою навчання у вивченні йоцінюванні знань і вмінь студентів з даної дисципліни.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/2128/1994
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 1 (2013)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 1 (2013)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i1
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу