dc.contributor | | uk-UA |
dc.creator | Бойчук, Т. М. | |
dc.creator | Геруш, І. В. | |
dc.creator | Ходоровський, В. М. | |
dc.date | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2015-06-11T09:59:17Z | |
dc.date.available | 2015-06-11T09:59:17Z | |
dc.identifier | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1280 | |
dc.identifier | 10.11603/me.v0i2.1280 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5760 | |
dc.description | У статті висвітлено досвід впровадження в Буковинському державному медичному університеті інформаційно-комуні-каційних навчальних технологій на базі системи управління навчанням “Moodle”. Використання такої технології підтримкитрадиційного навчального процесу дозволяє поліпшити його якість, робить його більш комфортним та цікавим длястудента, більш контрольованим – для викладача. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical Universit | uk-UA |
dc.relation | http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1280/1265 | |
dc.rights | Copyright (c) 2015 Medical education | en-US |
dc.source | Medical Education; No 2 (2012) | en-US |
dc.source | Медична освіта; No 2 (2012) | uk-UA |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.v0i2 | |
dc.title | ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Peer-reviewed Article | en-US |