Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorБойчук, Т. М.
dc.creatorГеруш, І. В.
dc.creatorХодоровський, В. М.
dc.date2013-08-26
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:17Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:17Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1280
dc.identifier10.11603/me.v0i2.1280
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5760
dc.descriptionУ статті висвітлено досвід впровадження в Буковинському державному медичному університеті інформаційно-комуні-каційних навчальних технологій на базі системи управління навчанням “Moodle”. Використання такої технології підтримкитрадиційного навчального процесу дозволяє поліпшити його якість, робить його більш комфортним та цікавим длястудента, більш контрольованим – для викладача.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1280/1265
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 2 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 2 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ БУКОВИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу