Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorН. В. Нескоромна, О. Л. Холодкова А. П. Марасич
dc.creatorГудіна, І. Г.
dc.date2015-04-28
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3702
dc.identifier10.11603/me.v0i4.3702
dc.descriptionУ статті проаналізовано вплив Болонської системи та результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на якість освіти у вищих навчальних закладах України. Запропоновано підхід до навчального процесу на кафедрі анатомії людини, який спонукає до підвищення рівня знань студентів першого року навчання. uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/3702/3424
dc.rightsАвторське право (c) 2015 Медична освітаuk-UA
dc.sourceMedical Education; No 4 (2014)en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2014)uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i4
dc.titleБОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВТІЛЕННЯ В КОНТЕКСТІ ВИКЛАДАННЯ АНАТОМІЇ ЛЮДИНИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу