Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributoruk-UA
dc.creatorФедчишин, Н. О.
dc.date2013-08-26
dc.date.accessioned2015-06-11T09:59:02Z
dc.date.available2015-06-11T09:59:02Z
dc.identifierhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1288
dc.identifier10.11603/me.v0i2.1288
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/1/5607
dc.descriptionУ статті проаналізовано сутність підготовки майбутнього вчителя в гербартіанській педагогіці; розкрито зміст основ-них ідей теорії і практики навчання у заснованих гербартіанцями педагогічних семінаріях при університетах; з’ясованоосновний акцент гербартіанців – дидактичну підготовку вчителя й головні ознаки добре підготовленого педагога – “педа-гогічний інтерес”, “педагогічну здатність міркувати» й «педагогічний такт”.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universituk-UA
dc.relationhttp://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/1288/1273
dc.rightsCopyright (c) 2015 Medical educationen-US
dc.sourceMedical Education; No 2 (2012)en-US
dc.sourceМедична освіта; No 2 (2012)uk-UA
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.v0i2
dc.titleМОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ПЕДАГОГІЦІ ГЕРБАРТІАНЦІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typePeer-reviewed Articleen-US


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу