Показати скорочений опис матеріалу

РЕЗУЛЬТАТЫ УГЛУБЛЕННОГО АНАЛИЗА ПАРАМЕТРИЧЕСКИХ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЕЛЕРЕКЛАМЫ ЛЕКАРСТВ, ПАРАФАРМАЦИИ, ПИВОВОДОЧНЫХ ИЗДЕЛИЙ - ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ БАЗА ДЛЯ РАЗРАБОТКИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВЫХ ОСНОВ ЭФФЕКТИВНОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УПОРЯДОЧЕНИЯ ЕЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ;
РЕЗУЛЬТАТИ ПОГЛИБЛЕНОГО АНАЛІЗУ ПАРАМЕТРИЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТЕЛЕРЕКЛАМИ ЛІКІВ, ПАРАФАРМАЦІЇ, ПИВО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ - ДОКАЗОВА БАЗА ДЛЯ РОЗРОБКИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ЗАСАД ЕФЕКТИВНОГО ДЕРЖАВНОГО УПОРЯДКУВАННЯ Ї Ї ДІЯЛЬНОСТІ

dc.creatorPonomarenko, M. S.
dc.creatorSoloviov, O. S.
dc.date2015-05-14
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3803
dc.identifier10.11603/mie.1996-1960.2014.3.3803
dc.descriptionThere was conducted the analysis of parametric indices of monitoring of television advertising of medicines, parapharmaceutical production and alcoholic drinks in 2011 on the main Ukrainian television channels. There were determined key differences and mechanisms of the development of television advertising business.en-US
dc.descriptionПроведен анализ параметрических показателей мониторинга телерекламы лекарственных средств, парафармацевтической продукции и пиво-водочных изделий за 2011 год на основных телеканалах Украины. Установлены ключевые отличия и закономерности развития телерекламного бизнеса.ru-RU
dc.descriptionПроведено аналіз параметричних показників моніторингу телереклами лікарських засобів, парафармацевтичноїпродукції та пиво-горілчаних виробів за 2011 рік на основних телеканалах України. Встановлено ключові відмінностіта закономірності розвитку телерекламного бізнесу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI. Horbachevsky Ternopil National Medical Universityen-US
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/here/article/view/3803/3523
dc.rightsАвторське право (c) 2015 МЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА ТА ІНЖЕНЕРІЯuk-UA
dc.sourceMedical Informatics and Engineering; No 3 (2014)en-US
dc.sourceМедицинская информатика и инженерия; № 3 (2014)ru-RU
dc.sourceМедична інформатика та інженерія; № 3 (2014)uk-UA
dc.source1997-7468
dc.source1996-1960
dc.source10.11603/mie.1996-1960.2014.3
dc.titleRESULTS OF IN-DEPTH ANALYSIS OF PARAMETRIC INDICES OF TELEVISION ADVERTISING OF MEDICINES, PARAPHARMACY, ALCOHOLIC DRINKS - EVIDENCE BASE FOR THE DEVELOPMENT OF NORMATIVE AND LEGAL PRINCIPLES OF THE EFFECTIVE STATE REGULATION OF ITS ACTIVITYen-US
dc.titleРЕЗУЛЬТАТЫ УГЛУБЛЕННОГО АНАЛИЗА ПАРАМЕТРИЧЕСКИХ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЕЛЕРЕКЛАМЫ ЛЕКАРСТВ, ПАРАФАРМАЦИИ, ПИВОВОДОЧНЫХ ИЗДЕЛИЙ - ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ БАЗА ДЛЯ РАЗРАБОТКИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВЫХ ОСНОВ ЭФФЕКТИВНОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УПОРЯДОЧЕНИЯ ЕЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИru-RU
dc.titleРЕЗУЛЬТАТИ ПОГЛИБЛЕНОГО АНАЛІЗУ ПАРАМЕТРИЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТЕЛЕРЕКЛАМИ ЛІКІВ, ПАРАФАРМАЦІЇ, ПИВО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ - ДОКАЗОВА БАЗА ДЛЯ РОЗРОБКИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ЗАСАД ЕФЕКТИВНОГО ДЕРЖАВНОГО УПОРЯДКУВАННЯ Ї Ї ДІЯЛЬНОСТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу