Науковий репозитарій Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
    • українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Електронна періодика ТНМУ
  • Публікації в наукових журналах ТНМУ
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Електронна періодика ТНМУ
  • Публікації в наукових журналах ТНМУ
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

RESULTS OF IN-DEPTH ANALYSIS OF PARAMETRIC INDICES OF TELEVISION ADVERTISING OF MEDICINES, PARAPHARMACY, ALCOHOLIC DRINKS - EVIDENCE BASE FOR THE DEVELOPMENT OF NORMATIVE AND LEGAL PRINCIPLES OF THE EFFECTIVE STATE REGULATION OF ITS ACTIVITY

РЕЗУЛЬТАТЫ УГЛУБЛЕННОГО АНАЛИЗА ПАРАМЕТРИЧЕСКИХ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ТЕЛЕРЕКЛАМЫ ЛЕКАРСТВ, ПАРАФАРМАЦИИ, ПИВОВОДОЧНЫХ ИЗДЕЛИЙ - ДОКАЗАТЕЛЬНАЯ БАЗА ДЛЯ РАЗРАБОТКИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВЫХ ОСНОВ ЭФФЕКТИВНОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УПОРЯДОЧЕНИЯ ЕЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ;
РЕЗУЛЬТАТИ ПОГЛИБЛЕНОГО АНАЛІЗУ ПАРАМЕТРИЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ТЕЛЕРЕКЛАМИ ЛІКІВ, ПАРАФАРМАЦІЇ, ПИВО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ - ДОКАЗОВА БАЗА ДЛЯ РОЗРОБКИ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ ЗАСАД ЕФЕКТИВНОГО ДЕРЖАВНОГО УПОРЯДКУВАННЯ Ї Ї ДІЯЛЬНОСТІ

Thumbnail
Автор
Ponomarenko, M. S.
Soloviov, O. S.
Метадані
Показати повний опис матеріалу
Колекції
  • Публікації в наукових журналах ТНМУ [8511]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV