Науковий репозитарій Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
    • українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Відкритий науковий архів
  • Магістерські роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Відкритий науковий архів
  • Магістерські роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТНМУ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Thumbnail
Переглянути
магістерська робота (470.5Kb)
Дата
2023
Автор
Федонюк, Лариса Ярославівна
Метадані
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Музейна педагогіка – це міждисциплінарна сфера, яка грунтується на освітніх теоріях і методології, опирається на основи психології, антропології, історії та музеєзнавства для створення ефективного освітнього досвіду в музейному контексті. Метою музейної педагогіки є створення динамічного та інтерактивного навчального середовища, яке дозволяє відвідувачам досліджувати та осмислювати об’єкти, що демонструються. Це досягається за допомогою ряду методів, таких як інтерактивні виставки, мультимедійні ресурси, екскурсії, майстер-класи та інші освітні програми. Поширення наукової освіти, особливо фундаментальної, в музеях потребує більших зусиль і нових підходів з боку вищих навчальних закладів. Зрештою, недостатньо змінити таблички та вивіски - нові освітні ідеї мають бути підкріплені науково обґрунтованим педагогічним супроводом. Певні країни західного світу та Європи вже мають деякий досвід використання різноманітних технологій навчання та методів організації освітнього процесу у музеях різного спрямування, особливо – у так званих «наукових центрах» - музеях науки та технологій. В Україні тільки починають виникати наукові центри, переважно незалежні приватні інституції, і тільки починається переосмислення ролі та місії музеїв у суспільстві. Тому цей процес потребує певної підтримки з боку суспільства та участі науковців і педагогів з метою розвитку та збагачення нових напрямів музейної педагогіки. Можна стверджувати, що роль музеїв цього типу в освітньому процесі значно зростає й стає сучасною тенденцією розвитку музейної педагогіки. Мета – вивчити історію становлення музеїв ТНМУ, проаналізувати сучасну діяльність та виявити тенденції розвитку освітньо-педагогічної, наукової та просвітницької діяльностей історичних і навчальних музеїв університету, а також висвітлити багатогранність музейної спадщини закладу вищої освіти.
URI
https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/18363
Колекції
  • Магістерські роботи. Спеціальність 223 Медсестринство [164]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV