Scientific Repository of I.Horbachevsky Ternopil National Medical University
    • українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Відкритий науковий архів
  • Магістерські роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Відкритий науковий архів
  • Магістерські роботи. Спеціальність 223 Медсестринство
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТНМУ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

Thumbnail
View/Open
магістерська робота (470.5Kb)
Date
2023
Author
Федонюк, Лариса Ярославівна
Metadata
Show full item record
Abstract
Музейна педагогіка – це міждисциплінарна сфера, яка грунтується на освітніх теоріях і методології, опирається на основи психології, антропології, історії та музеєзнавства для створення ефективного освітнього досвіду в музейному контексті. Метою музейної педагогіки є створення динамічного та інтерактивного навчального середовища, яке дозволяє відвідувачам досліджувати та осмислювати об’єкти, що демонструються. Це досягається за допомогою ряду методів, таких як інтерактивні виставки, мультимедійні ресурси, екскурсії, майстер-класи та інші освітні програми. Поширення наукової освіти, особливо фундаментальної, в музеях потребує більших зусиль і нових підходів з боку вищих навчальних закладів. Зрештою, недостатньо змінити таблички та вивіски - нові освітні ідеї мають бути підкріплені науково обґрунтованим педагогічним супроводом. Певні країни західного світу та Європи вже мають деякий досвід використання різноманітних технологій навчання та методів організації освітнього процесу у музеях різного спрямування, особливо – у так званих «наукових центрах» - музеях науки та технологій. В Україні тільки починають виникати наукові центри, переважно незалежні приватні інституції, і тільки починається переосмислення ролі та місії музеїв у суспільстві. Тому цей процес потребує певної підтримки з боку суспільства та участі науковців і педагогів з метою розвитку та збагачення нових напрямів музейної педагогіки. Можна стверджувати, що роль музеїв цього типу в освітньому процесі значно зростає й стає сучасною тенденцією розвитку музейної педагогіки. Мета – вивчити історію становлення музеїв ТНМУ, проаналізувати сучасну діяльність та виявити тенденції розвитку освітньо-педагогічної, наукової та просвітницької діяльностей історичних і навчальних музеїв університету, а також висвітлити багатогранність музейної спадщини закладу вищої освіти.
URI
https://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/18363
Collections
  • Магістерські роботи. Спеціальність 223 Медсестринство [164]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV