ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТІВ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТ.)
Abstract
У монографії репрезентовано результати дослідження розвитку системи цінностей майбутніх лікарів у контексті інтелектуально-духовного поступу українського народу та в умовах функціонування медичних закладів вищої освіти України в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст.
На основі архівних та інших джерел проаналізовано особливості організації виховної роботи у вищих медичних навчальних закладах та визначено історичні уроки, які слід ураховувати у вихованні сучасної студентської молоді.
Виокремлено змістові компоненти гуманітарної підготовки та виховання майбутніх лікарів у медичних університетах незалежної України й обгрунтовано методику формування індивідуальних, громадянських та професійних цінностей, які варто розвивати з огляду на сучасні реалії, пов’язані з війною, а також низкою постійних викликів.
Для науковців, педагогів, здобувачів вищої освіти.
Collections
- Монографії [30]